Από τη μία ζημιογόνες, από την άλλη εξακολουθούμε να διορίζουμε
SoS εκπέμπουν οι αστικές συγκοινωνίες
Πώς αυξήθηκε το κόστος
Εξάλλου, με δύο μόνον ενέργειές τους οι πρώην υπουργοί Χρήστος Σπίρτζης και Γιώργος Κατρούγκαλος επιδείνωσαν δραματικά την κατάσταση στις συγκοινωνίες. Ο λόγος για το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης τις εβδομάδες πριν και μετά το δημοψήφισμα που εκτιμάται ότι έχει προκαλέσει στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών απώλεια εσόδων της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό δεν στηρίζεται παρά σε εκτιμήσεις, μιας και τόσο ο κ. Σπίρτζης όσο και η ηγεσία του ΟΑΣΑ αποφεύγουν επιμελώς να αναφερθούν με λεπτομέρειες στο ζήτημα.
Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι και ιδίως το διάστημα πριν από τον δεκαπενταύγουστο, οπότε η εκλογολογία ήταν έντονη, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προχώρησε στο διορισμό συνολικά 215 ατόμων. Πρόκειται για τους πρώην εργαζομένους της ΑΜΕΛ των οποίων οι συμβάσεις δεν είχαν ανανεωθεί ύστερα από το πόρισμα του Γεν. Επιθεωρητή Δημ.Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή. Και για το κόστος των συγκεκριμένων προσλήψεων στη ΣΤΑΣΥ οι κ.κ. Σπίρτζης και Κατρούγκαλος-πουέσπευσαν να υλοποιήσουν την διακομματική τροπολογία του Δεκεμβρίου 2014 – όπως και η διοίκηση της εταιρείας τηρούν σιγήν ασυρμάτου.