Weather Icon
Ινδία , Ισπανία 12 Μαρτίου 2024

Συμφωνία πώλησης έξι υποβρυχίων στην Ινδία αναζητεί η Ισπανία

Συμφωνία πώλησης έξι υποβρυχίων στην Ινδία αναζητεί η Ισπανία

Η Ισπανία κάνει μια τολμηρή κίνηση για να εξασφαλίσει το επικερδές συμβόλαιο Project-75I , μια συμφωνία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον εφοδιασμό του Ινδικού Ναυτικού με έξι προηγμένα υποβρύχια.

Το κεντρικό στοιχείο της προσφοράς των Ισπανών είναι μια πρόσκληση για τους αξιωματούχους του ινδικού ναυτικού να παρακολουθήσουν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του προηγμένου συστήματος τεχνολογίας βιοαιθανόλης Stealth Technology (BEST) Air-Independent Propulsion (AIP).

Θα διεξαχθούν δοκιμές στο υποβρύχιο κλάσης S-80 Plus που τέθηκε πρόσφατα σε λειτουργία, ένα σκάφος που υπόσχεται να ενισχύσει τις δυνατότητες υποβρύχιου πολέμου της Ινδίας.

Κατανόηση του AIP: The Submarine Game-Changer​

Τα συστήματα πρόωσης ανεξάρτητα από τον αέρα (AIP) επιτρέπουν στα συμβατικά ηλεκτρικά υποβρύχια ντίζελ να παραμένουν βυθισμένα για παρατεταμένες περιόδους χωρίς να χρειάζεται να βγουν στην επιφάνεια και να επαναφορτιστούν μπαταρίες.

Αυτό ενισχύει δραστικά τον παράγοντα stealth ενός υποβρυχίου και το συνολικό εύρος λειτουργίας του. Η ενσωμάτωση της προηγμένης τεχνολογίας AIP είναι βασική απαίτηση για το φιλόδοξο Project-75I της Ινδίας.

Πλεονέκτημα AIP της Ισπανίας: ΚΑΛΥΤΕΡΗ Τεχνολογία​

Το κρατικό ναυπηγείο Navantia της Ισπανίας προβάλλει το ιδιόκτητο σύστημα BEST AIP του ως ξεκάθαρο νικητή έναντι των ανταγωνιστικών σχεδίων. Αυτή η τεχνολογία AIP «τρίτης γενιάς» αξιοποιεί ένα σύστημα κυψελών καυσίμου βιοαιθανόλης για να παρατείνει σημαντικά την υποβρύχια αντοχή.

Η Navantia ισχυρίζεται ότι το BEST προσφέρει ξεχωριστά πλεονεκτήματα σε σχέση με το γερμανικής κατασκευής σύστημα AIP κυψελών καυσίμου που χρησιμοποιείται στο υποβρύχιο Type-214 που προσφέρεται από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).

Δυνατά χαρακτηριστικά του BEST

  • Εκτεταμένη αντοχή: Εξοπλισμένα με το BEST, τα υποβρύχια μπορούν να παραμείνουν βυθισμένα για πάνω από τρεις εβδομάδες, μια απόδοση που συναγωνίζεται τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης με μπαταρία, αλλά με πολύ μικρότερη ακουστική υπογραφή για μειωμένη ανιχνευσιμότητα.
  • Maximum Stealth: Το σύστημα BEST AIP ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τις εκπομπές, καθιστώντας τα υποβρύχια ακόμα πιο άπιαστα.
  • Αποδεδειγμένη μάχη: Σε αντίθεση με ορισμένες ανταγωνιστικές τεχνολογίες, το σύστημα BEST AIP ολοκλήρωσε επιτυχώς τις επίγειες δοκιμές και έχει ενσωματωθεί στο νέο Isaac Peral, το πρώτο από τα ισπανικά υποβρύχια κλάσης S-80 Plus.

Project 75I: High Stakes Competition​

Το Project-75I του Ινδικού Ναυτικού είναι ένα σημαντικό πρόγραμμα προμηθειών που στοχεύει στην ενίσχυση του στόλου των υποβρυχίων της χώρας με έξι πλοία επόμενης γενιάς που θα κατασκευαστούν στο εσωτερικό.

Αυτό προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία για περαιτέρω προώθηση των εγχώριων ναυπηγικών ικανοτήτων της Ινδίας.

Το S-80 Plus της Navantia και το Type 214 της TKMS είναι μεταξύ των πρωτοπόρων , μαζί με άλλους πιθανούς διεκδικητές.

Takeaway

Η πρόσκληση της Ισπανίας στο ινδικό ναυτικό υπογραμμίζει τον έντονο ανταγωνισμό γύρω από τη σύμβαση Project-75I.

Οι αποδεδειγμένες ικανότητες του συστήματος BEST AIP θα μπορούσαν να επηρεάσουν την απόφαση.

Πέρα από τα καθαρά τεχνικά πλεονεκτήματα, παράγοντες όπως οι συμφωνίες μεταφοράς τεχνολογίας , ο βαθμός εγχώριας παραγωγής και το συνολικό κόστος θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή της Ινδίας.

ΠΗΓΗ: Defence.in

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube