Weather Icon

Σταυροδρόμι Ειρήνης: Τι προτείνει η Αρμενία στο Αζερμπαϊτζάν και την Τουρκία (χάρτες)

Σταυροδρόμι Ειρήνης: Τι προτείνει η Αρμενία στο Αζερμπαϊτζάν και την Τουρκία (χάρτες)

Ο πρωθυπουργός Νικολ Πασινιάν παρουσίασε την πρωτοβουλία για την αποκατάσταση των περιφερειακών επικοινωνιών, αποκαλώντας την “Σταυροδρόμι Ειρήνης”. Το Radar Armenia παρουσιάζει λεπτομερώς τις φυσικές και γεωγραφικές παραμέτρους του σχεδίου “Σταυροδρόμι Ειρήνης” που ξεκίνησε η κυβέρνηση της Αρμενίας.

Η Αρμενία προτείνει στους γείτονές της

Όλες οι υποδομές, συμπεριλαμβανομένων των δρόμων, των σιδηροδρόμων, των αγωγών φυσικού αερίου, των ηλεκτρικών δικτύων και άλλων καλωδίων επικοινωνίας βρίσκονται υπό την κυριαρχία των χωρών από τις οποίες διέρχονται.
Κάθε χώρα διασφαλίζει τον έλεγχο και την ασφάλεια των υποδομών που διέρχονται από το έδαφός της, συμπεριλαμβανομένης της διέλευσης οχημάτων, εμπορευμάτων και ανθρώπων.
Όλες οι υποδομές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διεθνείς και εγχώριες μεταφορές.
Οι χώρες μπορούν να χρησιμοποιούν την υποδομή αυτή με βάση τις αρχές της αμοιβαιότητας και της ισότητας. Στο πλαίσιο αυτών των αρχών, οι συνοριακοί και τελωνειακοί έλεγχοι μπορούν επίσης να διευκολύνονται βάσει αμοιβαίας συμφωνίας.

Θα δημιουργηθούν 7 συνοριακά σημεία ελέγχου στους αυτοκινητόδρομους, 5 με το Αζερμπαϊτζάν και 2 με την Τουρκία

Kayan
Sotk
Πλησίον Karaunj
Yeraskh
Πλησίον Angehakot
Ahurik
Margara .
Για τις σιδηροδρομικές υποδομές, θα δημιουργηθούν 5 συνοριακά σημεία διέλευσης: 4 με το Αζερμπαϊτζάν, 1 με την Τουρκία

Nrnadzor
Agarak
Yeraskh
Kayan
Akhurik

Το τμήμα 80 χιλιομέτρων της σιδηροδρομικής γραμμής Kayan-Razdan (μοβ στον χάρτη) θα αποκατασταθεί το οποίο θα πρέπει να συνδεθεί με το ήδη υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο από το Hrazdan στο Yerevan, στη συνέχεια του Akhurik και του Yeraskh. Σε αυτή την περίπτωση, απαιτούνται επίσης κάποιες εργασίες αποκατάστασης, αντίστοιχα, 1 χλμ. από το Yeraskh στο Nakhijevan, 6 χλμ. από το Gyumri μέχρι την Τουρκία. Το τελευταίο, εν τω μεταξύ, θα επιτρέψει να υπάρξει μια εναλλακτική σιδηροδρομική γραμμή Καρς-Τιφλίδα.

Η επόμενη σιδηροδρομική διαδρομή συνδέει το Αζερμπαϊτζάν με το Ναχιτζεβάν, από το Narnadzor έως το Agarak στα νότια, 43 χιλιόμετρα. Σε αυτή την περιοχή υπάρχει επίσης ανάγκη αποκατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής.

Οι πρώτοι προτεινόμενοι αυτοκινητόδρομοι είναι από το Καγιάν στο Ερεβάν, από το Ερεβάν στη Μαργκάρα και από το Καγιάν στο Αχουρίκ. Υπάρχει οδική πρόσβαση στην Τουρκία από το Αζερμπαϊτζάν μέσω των σημείων ελέγχου Μαργκάρα και Ακχουρίκ. Ο δρόμος αυτός συνδέεται επίσης με τον δρόμο Βορρά-Νότου που συνδέει τη Γεωργία και το Ιράν μέσω της Αρμενίας.

Προβλέπεται επίσης η χάραξη αυτοκινητόδρομου από το τμήμα Σοτκ, μέσω του οποίου θα είναι δυνατή η σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Βορρά-Νότου και, με κατεύθυνση προς το Γεράσχ υθα υπάρξει η είσοδος στο Ναχιτσεβάν.

Η τρίτη κύρια γραμμή, η οποία μπορεί να συνδέσει το Αζερμπαϊτζάν με την Τουρκία, θα ξεκινήσει από την περιοχή του Garaundj και θα φτάσει στο Angakot και από εκεί στο Nakhichevan.

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube