Γενικά θέματα
, Εθνική Άμυνα
, Εξοπλισμοί
25 Νοεμβρίου 2019
Με «αγκάθια» ξεκινά το πρόγραμμα αναβάθμισης 84 μαχητικών F-16 σε Viper – Τα προβλήματα και οι ανησυχίες των Αμερικανών
Το πρόγραμμα αναβάθμισης
των 84 μαχητικών τα οποία θα μετατραπούν
σε ‘’Οχιές’’(Viper) με κόστος σχεδόν 1,5
δις ευρώ αποτελεί το μεγαλύτερο
εξοπλιστικό πρόγραμμα των τελευταίων
ετών.
των 84 μαχητικών τα οποία θα μετατραπούν
σε ‘’Οχιές’’(Viper) με κόστος σχεδόν 1,5
δις ευρώ αποτελεί το μεγαλύτερο
εξοπλιστικό πρόγραμμα των τελευταίων
ετών.
Τόσο η πολιτική όσο και
η στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου
Εθνικής Άμυνας αλλά και η Αμερικανική
πλευρά επιθυμούν σύμφωνα με πληροφορίες
να στείλουν ένα ηχηρό επικοινωνιακό
μήνυμα με την είσοδο του πρώτου μαχητικού
f-16 block 52 adv στο υπόστεγο της ΕΑΒ στις
εγκαταστάσεις της Τανάγρας.
η στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου
Εθνικής Άμυνας αλλά και η Αμερικανική
πλευρά επιθυμούν σύμφωνα με πληροφορίες
να στείλουν ένα ηχηρό επικοινωνιακό
μήνυμα με την είσοδο του πρώτου μαχητικού
f-16 block 52 adv στο υπόστεγο της ΕΑΒ στις
εγκαταστάσεις της Τανάγρας.
Το πρόγραμμα αναβάθμισης
των 84 μαχητικών τα οποία θα μετατραπούν
σε ‘’Οχιές’’(Viper) με κόστος σχεδόν 1,5
δις ευρώ αποτελεί το μεγαλύτερο
εξοπλιστικό πρόγραμμα των τελευταίων
ετών και προχωρά προς υλοποίηση με
διακομματική συναίνεση. Η νέα κυβέρνηση
με την έναρξη του προγράμματος θέλει
να δώσει το στίγμα ότι ο απαραίτητος
εκσυγχρονισμός των Ενόπλων Δυνάμεων
προχωρά και παρά την οικονομική ‘’πίεση’’
αποτελεί προτεραιότητα.
των 84 μαχητικών τα οποία θα μετατραπούν
σε ‘’Οχιές’’(Viper) με κόστος σχεδόν 1,5
δις ευρώ αποτελεί το μεγαλύτερο
εξοπλιστικό πρόγραμμα των τελευταίων
ετών και προχωρά προς υλοποίηση με
διακομματική συναίνεση. Η νέα κυβέρνηση
με την έναρξη του προγράμματος θέλει
να δώσει το στίγμα ότι ο απαραίτητος
εκσυγχρονισμός των Ενόπλων Δυνάμεων
προχωρά και παρά την οικονομική ‘’πίεση’’
αποτελεί προτεραιότητα.
Ωστόσο ακόμα και τώρα,
στο παρά πέντε, προβλήματα που απειλούν
την εφαρμογή του προγράμματος μέσα στο
χρονοδιάγραμμα παραμένουν άλυτα είτε
προκύπτουν συνεχώς καινούργια.
στο παρά πέντε, προβλήματα που απειλούν
την εφαρμογή του προγράμματος μέσα στο
χρονοδιάγραμμα παραμένουν άλυτα είτε
προκύπτουν συνεχώς καινούργια.
Χαρακτηριστικό είναι
ότι η τροπολογία για τα Αντισταθμιστικά
Ωφελήματα ύψους το λιγότερο 300 εκ ευρώ,
για τα χρήματα δηλαδή που περιλαμβάνονται
στο συνολικό κόστος και θα επιστρέψουν
πίσω στην Ελλάδα και στην ΕΑΒ, ακόμη δεν
έχει ψηφιστεί από το κοινοβούλιο.
ότι η τροπολογία για τα Αντισταθμιστικά
Ωφελήματα ύψους το λιγότερο 300 εκ ευρώ,
για τα χρήματα δηλαδή που περιλαμβάνονται
στο συνολικό κόστος και θα επιστρέψουν
πίσω στην Ελλάδα και στην ΕΑΒ, ακόμη δεν
έχει ψηφιστεί από το κοινοβούλιο.
Χρήματα απαραίτητα τα
οποία έχει άμεση ανάγκη η Ελληνική
Αεροπορική Βιομηχανία για να “τρέξει”
το πρόγραμμα. Σε αυτά στηρίζεται ώστε
να εκσυγχρονίσει ή να κατασκευάσει όλες
τις απαιτούμενες υποδομές και να
προσλάβει προσωπικό. Η εμπλοκή που
προέκυψε πέρυσι ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί
και τα αντισταθμιστικά ωφελήματα
επανεξετάζονται στο υπουργείο Εθνικής
Άμυνας.
οποία έχει άμεση ανάγκη η Ελληνική
Αεροπορική Βιομηχανία για να “τρέξει”
το πρόγραμμα. Σε αυτά στηρίζεται ώστε
να εκσυγχρονίσει ή να κατασκευάσει όλες
τις απαιτούμενες υποδομές και να
προσλάβει προσωπικό. Η εμπλοκή που
προέκυψε πέρυσι ακόμα δεν έχει ξεπεραστεί
και τα αντισταθμιστικά ωφελήματα
επανεξετάζονται στο υπουργείο Εθνικής
Άμυνας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr