Weather Icon
Δημόσια Διοίκηση , Ελλάδα 12 Σεπτεμβρίου 2019

Για ποια «Ιστορία» μιλάμε;


Του Γιάννη Στεφανίδη*
Η συζήτηση για τη διδασκαλία της Ιστορίας στην εκπαίδευση είναι τόσο παλιά όσο και η δημόσια παιδεία στη χώρα μας. Ξανάνοιξε προ ημερών, όταν η υπουργός Παιδείας αντιδιέστειλε τη θέση του προκατόχου της περί «κοινωνιολογικής ερμηνείας» της ύλης του μαθήματος με τη διάταξη του Άρθρου 16 του Συντάγματος, η οποία θέτει ως σκοπούς της δημόσιας εκπαίδευσης «την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Θα επιχειρήσω να σκιαγραφήσω ορισμένες βασικές πτυχές του θέματος δηλώνοντας εξαρχής ότι το γεγονός πως διδάσκω Ιστορία στο Πανεπιστήμιο δεν με καθιστά αυτομάτως αρμόδιο να αποφανθώ για τη διδασκαλία του αντικειμένου σε άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, ιδίως στο Δημοτικό Σχολείο.

για τη συνέχεια Liberal

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube