Weather Icon

Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα… χαμένα δισεκατομμύρια

Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα… χαμένα δισεκατομμύρια

Μία διαφορετική ανάγνωση της πρόσφατης απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις κρατικές ενισχύσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ φανερώνει πόσο πραγματικά έχουν κοστίσει οι δημόσιες υπηρεσίες επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών. Με στόχο την εξυγίανση του ΟΣΕ (συντήρηση – διαχείριση υποδομής) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (επιβατικές -εμπορευματικές υπηρεσίες) θεσπίστηκε ο Ν 3891/2010 που προέβλεπε, μεταξύ άλλων, τη ρύθμιση των χρεών των δύο οργανισμών, ύψους 14,6 δισ. ευρώ και 1,079 δισ., αντίστοιχα.
Πού κατέληξαν τα λεφτά
Ωστόσο, που κατέληξαν τα δυσθεώρητα ποσά, άνω των 15,5 δισ. ευρώ, δεδομένου ότι σήμερα η ποιότητα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου είναι καλύτερη μόνο εάν συγκριθεί με αυτήν που προσέφεραν…προπολεμικά οι Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ), η εταιρεία που προηγήθηκε του ΟΣΕ;
Ο ΟΣΕ από το  1970  έως και το 2005, ήταν ο διαχειριστής υποδομής και ο μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα.
Για τη συνέχεια Capital

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube