Weather Icon
Δημόσια Διοίκηση 6 Απριλίου 2020

Εκπαιδευτικοί: Να σταματήσουν τώρα οι πιέσεις για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση

Εκπαιδευτικοί: Να σταματήσουν τώρα οι πιέσεις για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Να σταματήσουν τώρα οι πιέσεις για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση»! Δεν δίνουμε άλλοθι στο υπουργείο να εκμεταλλεύεται την αγωνία μαθητών και γονέων

Το τελευταίο διάστημα το υπουργείο Παιδείας, μέσω των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης, των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και των διευθυντών των σχολείων, καταγράφουν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην ασύγχρονη και τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Ζητούν η καταγραφή αυτή να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση και να καταγράφεται ο αριθμός των  και των μαθημάτων που έκανε κάθε εκπαιδευτικός, καθώς και ο αριθμός των παιδιών που συμμετείχαν.
Πολλοί περιφερειακοί διευθυντές ή διευθυντές εκπαίδευσης και σχολείων ζητούν ονομαστική καταγραφή των συναδέλφων και όχι αριθμούς ανά σχολείο.

Επίσης οι πιέσεις, είτε προφορικές είτε μέσω e-mail (και όχι ενυπόγραφα), που δέχονται οι συνάδελφοι που δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πλατφόρμες του υπουργείου εντείνονται διαρκώς. Φτάνουν τα όρια του εκβιασμού, αφού ψευδώς απειλούν αναπληρωτές ότι δε θα τους ξανακαλέσουν, μόνιμους ότι είναι υποχρεωτική η συμμετοχή, ότι όσοι συμμετάσχετε θα πληρωθείτε, ενώ οι άλλοι θα έχουν περικοπές μισθών, ή στην καλύτερη περίπτωση μπείτε απλά να φαίνεται ότι έχετε e-class και μην κάνετε τίποτα…
Είναι απαράδεκτο κυβέρνηση και υπουργείο να επιχειρούν με τέτοιες μεθόδους, και μάλιστα εν μέσω της πανδημίας και καραντίνας, να εξαναγκάσουν συναδέλφους να συμμετέχουν σε κάτι που δεν είναι υποχρεωτικό. Ο λόγος που το κάνουν αυτό δεν είναι μόνο επικοινωνιακός. Βρήκαν ευκαιρία:
α) να περάσουν την αυτονομία της σχολικής μονάδας (την επικαλούνται σε όλα τα έγγραφα- εγκυκλίους για την εξ αποστάσεως) για να κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία στη συνέχεια,
β) να περάσουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,
γ) να εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς για τους μαθητές, αγνοώντας τους χιλιάδες μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση σε μέσα και internet,
δ) να χτυπήσουν τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών στο δημόσιο, όπως ακριβώς κάνει η κυβέρνηση στους υπόλοιπους εργαζόμενους με την τηλεργασία,
ε) να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση κομματιών της εκπαίδευσης,
στ) να εντείνουν την ανεργία στους αναπληρωτές, αφού στο κοντινό μέλλον θα καλύπτουν κενά σε απομακρυσμένες περιοχές με εξ αποστάσεως μαθήματα (οδηγίες ΟΟΣΑ),
ζ) να φορτώσουν τις ευθύνες τους για τις άθλιες ψηφιακές υποδομές στις πλάτες των εκπαιδευτικών.
Η συμμετοχή των μαθητών, όπου έχει γίνει κατορθωτό να λειτουργήσουν η σύγχρονη και η ασύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση», είναι πολύ μικρή (πολύ κάτω από 50%), ειδικά στη Γ΄ Λυκείου (που υποτίθεται ότι κόπτονται). Όλα αυτά επιβεβαιώνουν τις εκτιμήσεις και ανησυχίες μας και για το ότι πολλοί μαθητές μας δεν έχουν τις δυνατότητες να συμμετέχουν και ότι ακόμα και να τις έχουν, σε αυτές τις συνθήκες που βιώνουν δεν το επιθυμούν.

Διαβάστε περισσότερα: Εκπαιδευτικοί: Να σταματήσουν τώρα οι πιέσεις για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση»! – iPaidia.gr

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube