Γενικά θέματα
, Ελλάδα
18 Νοεμβρίου 2015
Λίγο πριν τη χρεοκοπία οι αστικές συγκοινωνίες
του Δημήτρη Δελεβέγκου
Ζήτημα χρόνου αποτελεί η χρεοκοπία των αστικών συγκοινωνιών εάν δεν
προχωρήσει άμεσα το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, του ομίλου με
θυγατρικές την ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ) και την ΟΣΥ
(λεωφορεία, τρόλεϊ). Αυτό αποκαλύπτει στο Capital.gr o απερχόμενος
πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γρηγόρης Δημητριάδης τον
οποίο ο υπουργός Υποδομών είχε χαρακτηρίσει, τέλη Αυγούστου, “πρόθυμο
που έσπευσε να δώσει τις προτάσεις του στην τρόικα”.
Σε κάθε περίπτωση, παράγοντες της αγοράς αναγνωρίζουν στο κ.
Δημητριάδη το γεγονός ότι μέσα σε μία διετία “νοικοκύρεψε” τις αστικές
συγκοινωνίες, διατήρησε τις θέσεις εργασίας και μείωσε τα εισιτήρια. Από
την άλλη πλευρά, ο Χρήστος Σπίρτζης φαίνεται να χρεώνεται την
επιδείνωση των επιδόσεων στις αστικές συγκοινωνίες και την απειλή τους,
εάν όχι με πτώχευση, με ιδιωτικοποίηση.
Λουκέτο ή ιδιωτικοποίηση
“Εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσης, που ήδη υλοποιείται με καθυστέρηση,
δεν προχωρήσει, οι αστικές συγκοινωνίες δεν θα παραμείνουν δημόσιες.
Και δεν πρόκειται να προσελκύσουν κάποια μεγάλη εταιρεία που θα
υλοποιούσε ένα μακρόπνοο επενδυτικό σχέδιο, καθώς το πιο πιθανό είναι να
προσελκυσθούν ιδιώτες με στόχο την κρατική επιδότηση” ή γραμμές φιλέτο”
σημειώνει ο κ. Δημητριάδης.
Για τη συνέχεια Capital
Ζήτημα χρόνου αποτελεί η χρεοκοπία των αστικών συγκοινωνιών εάν δεν
προχωρήσει άμεσα το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, του ομίλου με
θυγατρικές την ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ) και την ΟΣΥ
(λεωφορεία, τρόλεϊ). Αυτό αποκαλύπτει στο Capital.gr o απερχόμενος
πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γρηγόρης Δημητριάδης τον
οποίο ο υπουργός Υποδομών είχε χαρακτηρίσει, τέλη Αυγούστου, “πρόθυμο
που έσπευσε να δώσει τις προτάσεις του στην τρόικα”.
Σε κάθε περίπτωση, παράγοντες της αγοράς αναγνωρίζουν στο κ.
Δημητριάδη το γεγονός ότι μέσα σε μία διετία “νοικοκύρεψε” τις αστικές
συγκοινωνίες, διατήρησε τις θέσεις εργασίας και μείωσε τα εισιτήρια. Από
την άλλη πλευρά, ο Χρήστος Σπίρτζης φαίνεται να χρεώνεται την
επιδείνωση των επιδόσεων στις αστικές συγκοινωνίες και την απειλή τους,
εάν όχι με πτώχευση, με ιδιωτικοποίηση.
Λουκέτο ή ιδιωτικοποίηση
“Εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσης, που ήδη υλοποιείται με καθυστέρηση,
δεν προχωρήσει, οι αστικές συγκοινωνίες δεν θα παραμείνουν δημόσιες.
Και δεν πρόκειται να προσελκύσουν κάποια μεγάλη εταιρεία που θα
υλοποιούσε ένα μακρόπνοο επενδυτικό σχέδιο, καθώς το πιο πιθανό είναι να
προσελκυσθούν ιδιώτες με στόχο την κρατική επιδότηση” ή γραμμές φιλέτο”
σημειώνει ο κ. Δημητριάδης.
Για τη συνέχεια Capital