Ακολουθήστε μας

Γενικά θέματα

Τζίνα Ραϊμόντο: Οι ΗΠΑ «δεν θα ανεχθούν» την απαγόρευση της Κίνας κατά της Micron Technology

Δημοσιεύτηκε στις

Καμία ανοχή στην απαγόρευση της Κίνας για τα μικροτσίπ από τις ΗΠΑ. Η Υπουργός Εμπορίου, Τζίνα Ραϊμόντο, κατηγορεί το Πεκίνο για «οικονομικό εξαναγκασμό» μετά τη συνεδρίαση της  Ιndo-Pacific Economic Framework for Prosperity (IPEF) μίας οικονομικής πρωτοβουλίας που ξεκίνησε από τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Τζο Μπάιντεν στις 23 Μαΐου 2022. 

Οι Ηνωμένες Πολιτείες “δεν θα ανεχθούν” την απαγόρευση της Κίνας για αγορές τσιπ μνήμης Micron Technology και συνεργάζονται στενά με τους συμμάχους για να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους “οικονομικό καταναγκασμό”, δήλωσε το Σάββατο (27/5) η υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ, Τζίνα Ραϊμόντο.

Η Ραϊμόντο είπε σε συνέντευξη Τύπου μετά τη συνάντηση των υπουργών Εμπορίου στις συνομιλίες για το Οικονομικό Πλαίσιο Ινδο-Ειρηνικού υπό τις ΗΠΑ, ότι οι ΗΠΑ «αντιτίθενται σθεναρά» στις ενέργειες της Κίνας κατά της  Micron Technology, η οποία είναι εταιρεία που παράγει  μνήμες υπολογιστών και αποθήκευσης δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων μνήμεων δυναμικής τυχαίας πρόσβασης, μνήμης flash και μονάδων flash USB. Έχει την έδρα της στο Boise του Αϊντάχο.

Αυτά «στοχεύουν σε μία μόνο αμερικανική εταιρεία χωρίς καμία ουσιαστική βάση, και το βλέπουμε ως απλό και απλό οικονομικό εξαναγκασμό και δεν θα τον ανεχτούμε, ούτε πιστεύουμε ότι θα έχει επιτυχία».

Η ρυθμιστική αρχή κυβερνοχώρου της Κίνας δήλωσε στις 21 Μαΐου ότι η Micron, η μεγαλύτερη αμερικανική εταιρεία κατασκευής τσιπ μνήμης, απέτυχε στον έλεγχο ασφάλειας του δικτύου της και ότι θα εμπόδιζε τους χειριστές βασικής υποδομής να αγοράσουν από την εταιρεία, με αποτέλεσμα να προβλέψει μείωση εσόδων.

Η κίνηση ήρθε μια ημέρα αφότου οι ηγέτες των βιομηχανικών δημοκρατιών της G-7 συμφώνησαν σε νέες πρωτοβουλίες για να απωθήσουν τον οικονομικό καταναγκασμό από την Κίνα — μια απόφαση που σημειώθηκε από τη Ραϊμόντο

«Όπως είπαμε στους  G-7 και όπως έχουμε πει με συνέπεια, συνεργαζόμαστε στενά με εταίρους που αντιμετωπίζουν αυτή τη συγκεκριμένη πρόκληση και όλες τις προκλήσεις που σχετίζονται με τις μη εμπορικές πρακτικές της Κίνας».

Η Ραϊμόντo έθεσε επίσης το θέμα Micron σε μια συνάντηση την Πέμπτη με τον υπουργό Εμπορίου της Κίνας Wang Wentao.

Είπε επίσης ότι η συμφωνία IPEF για τις αλυσίδες εφοδιασμού και άλλους πυλώνες των συνομιλιών θα συνάδει με τις επενδύσεις των ΗΠΑ στον νόμο CHIPS $52 δισεκατομμυρίων για την προώθηση της παραγωγής ημιαγωγών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Οι επενδύσεις στον νόμο CHIPS είναι να ενισχύσουν την εγχώρια παραγωγή ημιαγωγών μας. Τούτου λεχθέντος, καλωσορίζουμε τη συμμετοχή από εταιρείες που βρίσκονται σε χώρες του IPEF, ξέρετε, οπότε αναμένουμε ότι εταιρείες από την Ιαπωνία, την Κορέα, τη Σιγκαπούρη κ.λπ. θα συμμετάσχουν στη χρηματοδότηση του CHIPS Act», είπε η Ραϊμόντο.

Το ρεπορτάζ

Το Σάββατο 21 Μαΐου 2021, το Πεκίνο κάλεσε όσες κινεζικές εταιρείες χειρίζονται κρίσιμες πληροφορίες να διακόψουν κάθε αγορά προϊόντων της Micron Technology, της αμερικανικής βιομηχανίας μικροεπεξεργαστών που χρησιμοποιούνται σε τηλέφωνα, υπολογιστές και διάφορα ηλεκτρονικά είδη. Πολλοί αναλυτές ερμηνεύουν την κίνηση ως αντίποινα στις προσπάθειες της Ουάσιγκτον να εμποδίσει την πρόσβαση της Κίνας σε μικροεπεξεργαστές υψηλής τεχνολογίας.

Η αρχή κυβερνοχώρου της Κίνας ανακοίνωσε ότι έπειτα από έλεγχο για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο διαπίστωσε ότι τα προϊόντα τής εν λόγω βιομηχανίας εγκυμονούν «σοβαρούς κινδύνους ασφάλειας», που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την εφοδιαστική αλυσίδα κρίσιμων υποδομών πληροφορίας της Κίνας και να απειλήσουν την εθνική ασφάλεια. Πρόκειται για την τελευταία κίνηση στην ανταλλαγή πυρών ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον, που αναδιατάσσει τον ιστό της παγκόσμιας βιομηχανίας μικροεπεξεργαστών. Η απόφαση μπορεί να έχει αλυσιδωτές επιπτώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες της Κίνας, καθώς η κινεζική πελατεία της Micron θα προσπαθήσει να αντικαταστήσει τους μικροεπεξεργαστές της είτε με την εγχώρια παραγωγή είτε με την παραγωγή της Νότιας Κορέας. Και οι νοτιοκορεατικές Samsung SK και Hynix είναι ανταγωνίστριες της Micron και ήδη δραστηριοποιούνται σημαντικά στην Κίνα. Το Πεκίνο εγκαινίασε έναν έλεγχο ασφαλείας στη Micron στα τέλη Μαρτίου ως «σύνηθες ρυθμιστικό μέτρο».

Είχε προηγηθεί τον Οκτώβριο η απόφαση της Ουάσιγκτον να επιβάλει περιορισμούς στη βιομηχανία μικροεπεξεργαστών της Κίνας. Η Micron δήλωσε ευθύς εξαρχής ότι συνεργάζεται πλήρως με τις Αρχές και ότι η επιχείρησή της στην Κίνα λειτουργεί κανονικά. Σχολιάζοντας τώρα την απόφαση του Πεκίνου, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι «αξιολογεί τα συμπεράσματα και εξετάζει ποια θα είναι τα επόμενα βήματα». Πρόσθεσε, πάντως, ότι εξακολουθεί να συνομιλεί με τις κινεζικές αρχές.

Από τον Μάρτιο η Κίνα έχει αποδυθεί σε αγώνα δρόμου για να θωρακίσει την εγχώρια βιομηχανία μικροεπεξεργαστών. Το Πεκίνο έχει δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει αυτάρκεια, και οι κινεζικές εταιρείες στρέφονται σε όλες τις εφοδιαστικές αλυσίδες στην προσπάθειά τους να υποκαταστήσουν τους δυτικούς μικροεπεξεργαστές και τα εξαρτήματά τους. Οι κινεζικές αρχές δεν αναφέρθηκαν στα ευρήματά τους που εγκυμονούν κινδύνους. Δεν ενημέρωσαν ούτε τι είναι αυτό που θέλουν από τις εταιρείες στο πλαίσιο του ελέγχου για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Από την πλευρά του το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου τόνισε πως η κίνηση κατά της Micron, «σε συνδυασμό με τις επιδρομές σε άλλες αμερικανικές εταιρείες που έχουν βρεθεί στο στόχαστρο, δεν συνάδει με τον ισχυρισμό της Κίνας ότι έχει ανοίξει τις αγορές της και ότι δεσμεύεται στη διαφάνεια του ρυθμιστικού της πλαισίου».

Σύμφωνα με τον Γκράχαμ Γουέμπστερ, αρχισυντάκτη του DigiChina Project στο Κέντρο Πολιτικής Κυβερνοχώρου στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ο κίνδυνος που είδαν οι κινεζικές αρχές ήταν μεταξύ άλλων το ενδεχόμενο περαιτέρω κυρώσεων από την Ουάσιγκτον. Οπως πρόσθεσε, η απόφαση της Κίνας μπορεί να αποτελεί «ένα μέτρο μείωσης του κινδύνου για να αποφύγει την περαιτέρω εξάρτηση από τις προμήθειες από τις ΗΠΑ που μπορούν να διακοπούν». Εν τω μεταξύ, η Ουάσιγκτον έχει ζητήσει από τους αξιωματούχους της Νότιας Κορέας να αποτρέψουν τις βιομηχανίες τους από το να σπεύσουν να καλύψουν το κενό αν η Micron δεν μπορεί να πουλήσει στην Κίνα. Σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπο που θα έχει η απόφαση στη Micron, το 2022 η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στην Κίνα έφτασαν στα 3,3 δισ. δολ., σχεδόν το 11% του διεθνούς κύκλου εργασιών της που ανήλθε σε 30,8 δισ. δολάρια. 

Είναι ο άγνωστος Χ, αλλά φυσικό πρόσωπο που βοηθάει στην παραγωγή ειδήσεων στο Geopolitico.gr, αλλά και τη δημιουργία βίντεο στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη. Πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινο αλγόριθμο λόγω του όγκου των δεδομένων και πληροφοριών που αφομοιώνει καθημερινώς. Είναι καταδρομέας με ειδικότητα Χειριστή Ασυρμάτων Μέσων.

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Ημερίδα στη Μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη

Την Τετάρτη 23 Απριλίου, η ιστορική Ένωση Ποντίων Σουρμένων, στα πλαίσια των εκδηλώσεων που πραγματοποιεί για πάνω από εκατό χρόνια, οργανώνει ημερίδα αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη.

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

“Το Νέο Ανατολικό Ζήτημα. Από το δικαίωμα στη Μνήμη, στην 19η Μαϊου ως διεθνή ημέρα θυμάτων του Κεμαλισμού”.

Την Τετάρτη 23 Απριλίου, η ιστορική Ένωση Ποντίων Σουρμένων, στα πλαίσια των εκδηλώσεων που πραγματοποιεί για πάνω από εκατό χρόνια, οργανώνει ημερίδα αφιερωμένη στη μνήμη του Μιχάλη Χαραλαμπίδη.

Όλοι οι λαοί που αγωνίζονται για την επίλυση του Τουρκικού προβλήματος, για την αναγνώριση της Γενοκτονίας, για τη Δικαιοσύνη και την Ελευθερία τιμούν έναν πρωτοπόρο πολιτικό και διανοούμενο, έναν υπέροχο άνθρωπο, έναν σπουδαίο Έλληνα!

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Ένα πρωτότυπο τυχερό παιχνίδι με αυγά στον Πόντο! Τα τεχνάσματα σε Τούρκους και Αρμένηδες

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Για τα ήθη και τα έθιμα στα Κοτύωρα, την πατρίδα της μητέρας του στην οποία και ο ίδιος πέρασε τα παιδικά του χρόνια, έχει γράψει ο Ξενοφών Άκογλου, ο λογοτέχνης, λαογράφος και στρατιωτικός που είναι γνωστός και με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Ξένος Ξενίτας.

Το έργο του Από τη ζωή του Πόντου – Λαογραφικά Κοτυώρων κυκλοφόρησε το 1939 στην Αθήνα. Ακόμα και σήμερα θεωρείται πολύτιμο λαογραφικό ντοκουμέντο, διότι αποτυπώνει την καθημερινότητα των Ελλήνων.

≈ ≈

Τ’ αυτά ήταν αφθονότατα και φτηνότατα, από τα κύρια προϊόντα του τόπου. Από την ημέρα του Πάσχα έως την Ανάληψη –τα λαμπροήμερα– κάθε Κυριακή και ενδιάμεση γιορτή παίζανε στον περίβολο της εκκλησία ένα πρωτότυπο τυχερό παιχνίδι με αυγά.

Οι αυγουλάδες, ή και όποιοι άλλοι ήθελαν να κερδίσουν από την πώληση αυγών, τα έφερναν με τα καλάθια και τα αράδιαζαν ανά 5,8,10 κτλ. σε σειρές. Όποιος ήθελε να παίξει προκαλούσε τους άλλους λέγοντας:

Παίζομε ωβά σην σειράν; Ή, κρούγομε ωβά σην σειράν;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ PONTOSNEWS.GR

Συνέχεια ανάγνωσης

Γενικά θέματα

Η τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει και τον αριθμό των πιλότων στα αεροσκάφη;

Ποιοι θέλουν να μειώσουν τους πιλότους στα αεροσκάφη, λόγω ΑΙ

Δημοσιεύτηκε

στις

από τον

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) θα μειώσει και τον αριθμό των πιλότων στα αεροσκάφη; Ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης υποστηρίζουν ότι έχουν κατατεθεί εισηγήσεις στον Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA) για να μειωθούν από δύο σε έναν οι πιλότοι στο κόκπιτ των  αεροσκαφών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής αυτού του μέτρου δεν έχει οριστικοποιηθεί, αλλά φαίνεται ότι τα συμπεράσματα θα μπορούσαν να προκύψουν το 2029 και να γίνουν επίσημα το 2030.

Ήδη πάντως, οι σκέψεις αυτές προκαλούν μεγάλες αντιδράσεις από τις ενώσεις των πιλότων σε όλη την Ευρώπη.

«Αυτό που προτείνεται είναι μια παρέκκλιση που παραβιάζει όλες τις αρχές», λέει ο Ανχελ Γκονδάλεθ, αναπληρωτής διευθυντής του τεχνικού τμήματος στη Sepla. «Η φόρμουλα να υπάρχουν δύο πιλότοι στο κόκπιτ  ανά πάσα στιγμή είναι απολύτως κρίσιμη , καθώς χωρίς αυτήν, η ασφάλεια είναι σαφώς μειωμένη», λέει ο Γκονδάλεθ. « Σε ένα αεροπλάνο, όλοι οι έλεγχοι και οι διαδικασίες πρέπει να εκτελούνται εις διπλούν για να αποφευχθούν προβλήματα και πρέπει πάντα να υπάρχει ένας πιλότος που παρακολουθεί όλα όσα συμβαίνουν και τη δραστηριότητα του συναδέλφου του», τονίζει και εξηγεί: «Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα μπορούσε ποτέ να αντικαταστήσει τους ανθρώπους σε αυτές τις διαδικασίες, δεδομένου ότι δεν μπορεί να διορθώσει λάθη ή να λάβει αποφάσεις κατά περίπτωση· απαιτείται κριτική, ανθρώπινη κρίση, την οποία η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να προσφέρει».

Σύμφωνα, με τον εκπρόσωπο των Ισπανών πιλότων, δύο εταιρείες κατασκευής αεροσκαφών προωθούν αυτό το μέτρο – η Airbus και η Dassault.  «Καμία αεροπορική εταιρεία δεν βρίσκεται πίσω από αυτό· μόνο αυτές οι δύο εταιρείες δοκιμάζουν ήδη πιλοτήρια ενός πιλότου. Δεν θέλουν όλες οι εταιρείες να μειώσουν την ασφάλεια, μόνο αυτές οι δύο», λέει ο Γκονδάλεθ.

Διευκρινίσεις από τον ΕΑSΑ

Ο EASA επιβεβαιώνει ότι είναι οι κατασκευαστές αεροσκαφών που πιέζουν για τη μείωση του αριθμού των πιλότων στο κόκπιτ, αλλά θεωρεί ότι δημιουργείται ένα προπέτασμα καπνού για τις πραγματικές επιπτώσεις της μελέτης.

Αυτό που τίθεται στο τραπέζι είναι ότι σε μεγάλες πτήσεις , που απαιτούν δύο πληρώματα για εναλλαγή και ανάπαυση, θα μπορούσαν να μειωθούν και ότι, για τμήματα της πτήσης, θα μπορούσε ουσιαστικά να υπάρχει μόνο ένας πιλότος.Aλλά θα υπάρχουν πάντα δύο πιλότοι   σε βασικές στιγμές της πτήσης, όπως η προσγείωση ή η απογείωση. «Ένας μόνος πιλότος θα μπορεί να είναι  στο πιλοτήριο κατά τη διάρκεια ορισμένων φάσεων της πτήσης, αλλά αυτό θα απαιτούσε σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές που θα μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα διαπιστώνεται από την ΑΙ αν ο πιλότος δεν μπορεί  να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του».

Με αυτή την έννοια, από τον ΕASA μπιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να περιλαμβάνει « συστήματα ανίχνευσης κόπωσης ή ανικανότητας ». Υπό αυτή την έννοια, «θα μάθουμε από αυτή την εμπειρία να συλλέγουμε δεδομένα που θα μας επιτρέψουν όχι μόνο να αξιολογήσουμε την πιθανότητα αυτής της μείωσης του προσωπικού, αλλά και να βελτιώσουμε τη συνολική ασφάλεια όλων των πτήσεων».

Μακροπρόθεσμα, στόχος είναι «η δημιουργία ενός «έξυπνου» πιλοτήριου με καινοτόμα χαρακτηριστικά μείωσης του φόρτου εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης της απόδοσης και της εξεύρεσης λύσεων για την πρόληψη απειλών στην ασφάλεια του αεροσκάφους».

Συνεπώς, τονίζουν από τον ΕASA ότι, σε αντίθεση με όσα λέγονται, «δεν υπάρχει καθορισμένο χρονοδιάγραμμα» και ότι «όλα θα εξαρτηθούν από το αν οι νέες τεχνολογίες θα επιδείξουν τα οφέλη τους για την ασφάλεια.

Έλλειψη πιλότων

Σε κάθε περίπτωση, το συνδικάτο Sepla των πιλότων αναγνωρίζει ότι αυτή η απόφαση είναι μέρος μιας σειράς μέτρων που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση μιας από τις μεγαλύτερες απειλές που διατρέχουν τον κλάδο: η έλλειψη πιλότων τα επόμενα χρόνια. «Είναι αλήθεια ότι υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με την έλλειψη επαγγελματιών πιλότων, αλλά αυτό δεν μπορεί να λυθεί με την εγκατάλειψη της ασφάλειας», λέει ο Γκονδάλεθ. «Πρέπει να διευκολύνουμε την αύξηση του αριθμού περισσότερων πιλότων, δεν υπάρχει άλλος τρόπος».

Εκτιμάται ότι το 2026, παγκοσμίως θα υπάρχει έλλειψη 24.000 πιλότων σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι το 2030 θα υπάρχει έλλειψη σχεδόν 60.000 πιλότων.

Το «εργατικό κόστος» είναι επίσης μεγάλη δαπάνη για τις αεροπορικές εταιρείες. Για τη Lufthansa ή την American Airlines αυτό είναι περίπου 20% έως 30%. Αυτό είναι πρακτικά το ίδιο με το κόστος των καυσίμων.

Σύμφωνα με την World Aviation, ένας κυβερνήτης αεροσκάφους κερδίζει περίπου 80.000 ευρώ και ο  συγκυβερνήτης 50.000 ευρώ, ετησίως. Ένας νέος πιλότος κερδίζει ήδη περίπου 22.000 ευρώ ετησίως.

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) προβλέπει ότι περισσότεροι από 350.000 πιλότοι θα χρειαστούν παγκοσμίως μεταξύ 2024 και 2032. Αντιμέτωπες με αυτήν την πραγματικότητα, οι αεροπορικές εταιρείες «μπορεί τώρα να δουν την ανάπτυξή τους να περιορίζεται σαφώς από την έλλειψη πιλότων και αυτοί μπορεί να γίνουν ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που τους μετατρέπει στο επίκεντρο ενός πολέμου που αυτές οι εταιρείες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά».

Κατά συνέπεια, “αναζητούνται λύσεις, από την πρόσληψη ξένων πιλότων, όπως κάνουν οι ΗΠΑ με τους Αυστραλούς επαγγελματίες, έως την αύξηση των δαπανών για την  εκπαίδευση πιλότων. Και αυτό είναι το ζητούμενο στην Ευρώπη. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η τελευταία από τις “λύσεις” σε μια από τις μεγαλύτερες υπαρξιακές κρίσεις του κλάδου.

ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Συνέχεια ανάγνωσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διεθνή26 λεπτά πριν

Έντονη κινεζική στρατιωτική δραστηριότητα γύρω από την Ταϊβάν τις ημέρες του Πάσχα

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ταϊβάν επανέλαβε τη θέση του ότι η Ταϊβάν είναι κυρίαρχο και ανεξάρτητο έθνος και δεν υποτάσσεται...

Αναλύσεις57 λεπτά πριν

Η τραγωδία του Πάπα Φραγκίσκου! Πως το «όργανο του Θεού» έγινε πολύ συχνά όργανο των παγκόσμιων ελίτ

Ο Πάπας Φραγκίσκος πέθανε. Ο 266ος Επίσκοπος της Ρώμης απεβίωσε σήμερα το πρωί στις 7:35 π.μ. Ήταν ο πρώτος Λατινοαμερικανός και...

Πολιτική1 ώρα πριν

Το σκάνδαλο που “καίει” Ερντογάν και Φιντάν!

Η υπόθεση, που αγγίζει τις σχέσεις Άγκυρας-κατεχομένων, έλαβε πολιτικές διαστάσεις με τον αρχηγό του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP), Οζγκιούρ Οζέλ,...

Αναλύσεις2 ώρες πριν

Καλπάζει η ισλαμοποίηση – τουρκοποίηση των κατεχομένων! Χαριεντισμοί με ΜΟΕ για την κυπριακή ηγεσία

Ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης υποβάθμισε πλήρως και ολεθρίως το Κυπριακό σε γελοία ΜΟΕ και σε γλοιώδεις προτάσεις καλοπιάσματος των Τούρκων. Ούτε...

Αναλύσεις2 ώρες πριν

Geopolitical Monitor: America’s Waning Edge! Capital Flight, Tariffs, and De-Dollarization

The administration may claim it is defending American industry. In reality, it undermines the conditions that allowed American industry—and American...

Δημοφιλή