REAL TIME |

Weather Icon

Ακόρεστη επιθυμία για ταξίδια! Μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο η Ινδία, σύμφωνα με τον υπουργό μεταφορών της χώρας

Ακόρεστη επιθυμία για ταξίδια! Μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο η Ινδία, σύμφωνα με τον υπουργό μεταφορών της χώρας

Η Ινδία αποδεικνύεται ότι είναι κατασκευαστικός κόμβος στον αεροδιαστημικό τομέα

Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας, Jyotiraditya Scindia δήλωσε την Τρίτη ότι η Ινδία θα γίνει η μεγαλύτερη αγορά πολιτικής αεροπορίας την επόμενη δεκαετία. Ο Scindia μίλησε στη Διεθνή Διάσκεψη της Συνομοσπονδίας Ινδικής Βιομηχανίας (CII) για την προηγμένη και μικρών αποστάσεων αεροπορική κινητικότητα για όλους (ASHA): Τεχνολογίες για την ευκολία μεταφοράς.

«Η Ινδία έχει ξεπεράσει τον αριθμό των αεροπορικών ταξιδιωτών πριν από την COVID κατά 10 τοις εκατό για να φτάσει τους 455.000 επιβάτες καθημερινά, με τις αεροπορικές εταιρείες να λειτουργούν τώρα με συντελεστή επιβίβασης 80-90 τοις εκατό», δήλωσε ο Scindia.

Είπε ότι χρειαζόμαστε περισσότερα αεροσκάφη επειδή η Ινδία έχει μια ακόρεστη επιθυμία να ταξιδέψει.

Επίσης δήλωσε ότι η Ινδία αποδεικνύεται ότι είναι κατασκευαστικός κόμβος στον αεροδιαστημικό τομέα, ο Scindia κάλεσε τις παγκόσμιες εταιρείες να συμμετάσχουν σε αυτό το ταξίδι

Η τεχνολογία έχει κάνει άλμα μπροστά και έχει γίνει σημαντικός πρωταγωνιστής στο μέλλον της ανθρωπότητας», είπε ο υπουργός.

«Σε εκείνη την περίοδο αλλαγής και δυναμικής ροής, ο τομέας της πολιτικής αεροπορίας κάνει ασύλληπτα βήματα όσο ποτέ άλλοτε», πρόσθεσε.

Μιλώντας για ευκαιρίες στον τομέα της προηγμένης αεροπορικής κινητικότητας, ο υπουργός είπε ότι η αγορά των drones θα γίνει μια αγορά 3 lakh crore μέχρι το 2030 που θα απασχολεί 3-4 lakh άτομα.

Υπογράμμισε την ανάγκη να έχουμε ένα καλό οικοσύστημα και είπε ότι η προηγμένη αεροπορική κινητικότητα πρέπει να έχει τη βάση της σε ισχυρές υποδομές πολιτικής αεροπορίας.

«Για να κατασκευαστούν οι υποδομές, είπε ότι πρέπει να συμμετάσχουν πολεοδόμοι», είπε.

Ο υπουργός τόνισε επίσης ότι η κυβέρνηση δεν είναι πλέον ρυθμιστής αλλά διευκολυντής και εταίρος του κλάδου.

Ο Salil Gupte, πρόεδρος της Boeing India και πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής CII, δήλωσε ότι η προηγμένη αεροπορική κινητικότητα μπορεί να κάνει στις μεταφορές της Ινδίας ό,τι έκανε η τηλεφωνία στις επικοινωνίες της.

“Στις τηλεπικοινωνίες, η Ινδία παρέλειψε τα στάδια όπου ο υπόλοιπος κόσμος είχε κολλήσει. Έχουμε δει την Ινδία να μεταπηδά από σταθερό σε κινητό σε κυκλοφορία 4G σε 5G με ταχύτητα αστραπής. Η Ινδία μπορεί να κάνει το ίδιο στις μεταφορές εάν επιλέξει να αγκαλιάσει την AAM τεχνολογίες (Advanced Air Mobility) και δημιουργήστε το κατάλληλο οικοσύστημα για αυτό», είπε ο Gupte.

Είπε ότι το AAM περιλαμβάνει drones, ελικόπτερα, e-VTOL (ηλεκτρικά, κάθετα συστήματα απογείωσης και προσγείωσης) και άλλα συστήματα αέρα, που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων σε μικρές αποστάσεις.

“Ένας μέσος Ινδός ταξιδιώτης ξοδεύει πολύ περισσότερο χρόνο στις μετακινήσεις του σε σύγκριση με τα ταξίδια μικρών αποστάσεων σε άλλες πόλεις της Ασίας και άλλες πόλεις του κόσμου. Οι τεχνολογίες που συζητάμε από χθες, τα drones, τα ελικόπτερα και το e-VTOL έχουν την ευκαιρία να το μειώσουν δραστικά και η Ινδία μπορεί να κάνει άλμα στην αστική κινητικότητα. Η Ινδία είναι καλή σε αυτό. Αυτό ακριβώς συνέβη μέσω της τηλεφωνίας τα τελευταία 25 χρόνια”, είπε ο Gupte.

«Η Ινδία μπορεί να κάνει το ίδιο στις μεταφορές, εάν επιλέξει να αγκαλιάσει τις τεχνολογίες AAM, υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα θα δημιουργήσει το κατάλληλο οικοσύστημα για αυτήν, πρόσθεσε.

“Για παράδειγμα, οι τεχνολογίες πρέπει να αξιολογηθούν από πολλές προοπτικές, όχι μόνο από πολιτική αλλά και από αμυντική γωνία. Χρειαζόμαστε συνεχή ηλεκτροδότηση αυτών των τεχνολογιών. Σε μια εποχή που η Boeing με τους εταίρους της όπως η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA), η Διεθνής Ο Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) και άλλοι έχουν δεσμευτεί να επιτύχουν το Net-Zero έως το 2050, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με τον τομέα της προηγμένης κινητικότητας που τον κάνει μπαμπούλα στον (πράσινο) χώρο», πρόσθεσε ο Gupte.

Είπε επίσης ότι ενώ η Ινδία προχωρά μπροστά στον τομέα AAM, άλλοι σχετικοί τομείς που θα χρειαστούν ιδιαίτερη προσοχή περιλαμβάνουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για να διατηρηθεί αυτό το οικοσύστημα ασφαλές και ολοκληρωμένη διαχείριση του εναέριου χώρου.

Εκτός από αυτό, ο Kamal Bali, Πρόεδρος και MD Volvo Group στην Ινδία, και πρόεδρος, CII Southern Region είπε, «η απογείωση του AAM θα ​​χρειαστεί ένα ισχυρό οικοσύστημα που περιλαμβάνει οχήματα, εκπαίδευση και εκπαίδευση, έρευνα και ανάπτυξη, δομή προσγείωσης, στόλο διαχείριση, διαχείριση ζήτησης, συνδέσεις με άλλα συστήματα κινητικότητας». «Για τον κλάδο, θα σημαίνει τεράστια νέα αλυσίδα αξίας, νέα οικονομικά clusters και πολλές νέες θέσεις εργασίας», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube