Ετοιμοπόλεμα τα Rafale: Φόβος και τρόμος στην άλλη πλευρά του Αιγαίου (ΒΙΝΤΕΟ)
Το Star είναι το πρώτο ελληνικό κανάλι που μπήκε στη «φωλιά» των νέων αεροσκαφών Rafale, καταγράφοντας ένα 24ωρο από τη σκληρή εκπαίδευση των πιλότων μας στα γαλλικά υπερόπλα.
Η κάμερα του Star και ο Κώστας Συμεωνίδης επισκέφτηκαν την Τανάγρα και παρουσιάζουν για πρώτη φορά και τον φονικό πύραυλο «Μέτεορ» που αποτελεί φόβο και τρόμο για τους αντιπάλους μας.
Τα Rafale δείχνουν το δρόμο στη νέα εποχή που ανοίγεται για την Πολεμική μας Αεροπορία. Μαζί τους σε λίγο καιρό τα F-16 VIPER, και στο βάθος F-35.
Η πύλη της 114 Πτέρυγας Μάχης στην Τανάγρας άνοιξε για την κάμερα του Star που κατέγραψε για πρώτη φορά εντυπωσιακές εικόνες από τη δράση των καταιγιστικών «ριπών του ανέμου», όπως μεταφράζεται το Rafale.
Η Έλληνες πιλότοι του γαλλικού υπερόπλου εκπαιδεύονται καθημερινά, πετώντας και στο Αιγαίο, μέρα και νύχτα, καλύπτοντας κάθε είδους αποστολή.
Τέσσερις «ριπές του ανέμου» απογειώνονται για άλλη μια σκληρή ημέρα εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει βολές σε πλωτούς στόχους και εναέριες μάχες, στο Κεντρικό Αιγαίο.
Το μεγάλο ατού του Rafale, εκτός των ηλεκτρονικών του, είναι το πλήθος των όπλων που μπορεί να εκτοξεύσει, με πρώτο φυσικά τον πύραυλο αέρος-αέρος Meteor, το οποίο το Star σας δείχνει για πρώτη φορά. Είναι τελευταίας τεχνολογίας, ακόμα και η γαλλική αεροπορία τον έχει παραλάβει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Πάει πολύ μακριά, με μεγάλη ταχύτητα και εμπλέκει στόχους σε πολλαπλάσιες αποστάσεις από τους κοινούς πυραύλους.
Τα στοιχεία του πυραύλου είναι απόρρητα, ωστόσο κάποιοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μπορεί να πλήξει στόχους ακόμα και σε βάθος 500 χιλιομέτρων.
Η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι πότε τα Rafale θα βγουν στο Αιγαίο σε ρόλο αναχαίτισης. Όμως, αυτό αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό για τους επιτελείς της Πολεμικής Αεροπορίας.
Αυτή τη στιγμή, στην Τανάγρα υπάρχουν 6 Rafale και από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται και άλλα, μέχρι να φτάσουμε τελικά τα 24 που θα στελεχώσουν πλήρως την 332 Μοίρα. Ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς, αλλά αξίζει τον κόπο…