Weather Icon
Παιδεία 8 Οκτωβρίου 2020

Η έλλειψη παιδείας το πιο βαθύ πρόβλημα της κοινωνίας

Η έλλειψη παιδείας το πιο βαθύ πρόβλημα της κοινωνίας

Θα τολμήσω να πω ότι οι καταλήψεις σχολείων και πανεπιστημίων, εν καιρώ Δημοκρατίας, από μικρές μειοψηφίες είναι ναζιστικής έμπνευσης. Διότι καταλύουν τη Δημοκρατία και επιβάλουν την αγραμματοσύνη, εκτρέφοντας κομματικά πειθήνιους στρατιώτες, αλλά όχι πολίτες. Ανθρώπους – πιόνια, που θα δέχονται αναντίρρητα την παροιμιώδη φράση (που ειπώθηκε σε εμένα) μη ζώντος στελέχους της Αριστεράς: «Πρέπει να γνωρίζεις σύντροφε ότι η καθοδήγηση έχει πάντα δίκιο».

Διότι μικρές οργανωμένες μειοψηφίες, καθοδηγούμενες από κόμματα ή οργανωμένες συντεχνίες, καταλύουν το Σύνταγμα της χώρας, βάσει του οποίου η εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος δωρεάν σε όλους τους Έλληνες πολίτες. Καταλύουν την δωρεάν παρεχόμενη Παιδεία στα Γυμνάσια, στα Λύκεια και στα Πανεπιστήμια, διαλύουν το Εκπαιδευτικό Σύστημα, υποχρεώνουν την μεγάλη πλειονότητα των μαθητών σε απραξία, καταστρατηγώντας το δικαίωμα στη μόρφωση. Οι καταληψίες και οι υποκινητές τους καταπατούν θεμελιώδη συνταγματικά καθιερωμένα δικαιώματα, όπως αυτό της ελεύθερης διακίνησης ιδεών και την ελευθερία του λόγου. 

Ας δούμε το ρόλο της ΟΛΜΕ στη διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος (δεν εντάσσω σε αυτήν την πλειονότητα των καθηγητών Μ.Ε., αλλά τη συνδικαλιστική ομάδα). Έδωσε μάχες για την κατάργηση της καθιέρωσης κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση (ν. 3848/19-5-2010). Έδωσε μάχη για την κατάργηση του συστήματος επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων με αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια (ν. 3839/29-3-2010). Τάχθηκε από την αρχή κατά της ίδρυσης Προτύπων Σχολείων (ν. 3966/24-5-2011), υποστηρίζοντας ότι αυτά δημιουργούν τις «ελίτ». Θα προσέθετα ότι ενισχύουν τη δημιουργία της πνευματικής και οικονομικής ελίτ, χωρίς τις οποίες μία κοινωνία είναι καταδικασμένη σε φθορά. Σε όλα αυτά τα αιτήματα βρήκαν συμπαραστάτες τα κόμματα της Αριστεράς και τις συνδικαλιστικές ομάδες όλων των κομμάτων. 

Ας μην έχουμε απορίες γιατί η εγκληματική οργάνωση (με απόφαση της Δικαιοσύνης πλέον) «Χρυσή Αυγή» έφθασε τρίτο κόμμα με ποσοστό 9,41% στις Ευρωεκλογές του 2014, ενώ για λίγες μόνον ψήφους δεν βρίσκεται σήμερα στη Βουλή. Η ελλιπέστατη μόρφωση, που δίνει το Σχολείο στα παιδιά μας, έχει φέρει την Ελλάδα στις τελευταίες θέσεις σε κατανόηση κειμένου, μαθηματικά και φυσικές επιστήμες μεταξύ των 15χρονων 78 χωρών (Programme for International Student Assessment του ΟΟΣΑ). Ενδεχομένως ένας κοινωνιολόγος ή ένας ψυχολόγος ή ακόμη ένας πολιτικός επιστήμων θα μπορούσε να αναλύσει τη συμπεριφορά και την ψυχολογία των καταληψιών. Η εμπειρία μου από τα 41 χρόνια, που δίδαξα σε πανεπιστήμια (ΗΠΑ, Καναδά, Ελλάδα) με ωθούν να πω ότι αυτοί, που διαλύουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια με τις καταλήψεις, είτε εντάσσονται στους δογματικούς, που δείχνουν απόλυτη εμπιστοσύνη στον κομματικό καθοδηγητή, είτε εντάσσονται στους αδυνατούντες να αναλύσουν το πρόβλημα και στη συνέχεια συνθέσουν την λύση. Σε όλα τα χρόνια της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας μου στην έναρξη του εξαμήνου ρωτούσα τους φοιτητές μου τι σημαίνει σκέφτομαι. Η δε απάντησή μου ήταν πάντα: «σκέφτομαι σημαίνει ότι συνομιλώ με τον εαυτό μου, του θέτω ερωτήματα, εκείνος απαντά και έτσι συνεχίζεται η διαλεκτική διαδικασία. Για να συνομιλήσω, όμως, ακόμη και με τον εαυτό μου πρέπει να γνωρίζω πολύ καλά έως άριστα τη γλώσσα μου. Άρα, πρώτο μας μέλημα είναι η βαθειά γνώση της γλώσσας μας». 

Για τη συνέχεια Liberal

 

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube