REAL TIME |

Weather Icon
Δημόσια Διοίκηση 2 Σεπτεμβρίου 2020

Τζούφια κροτίδα

Τζούφια κροτίδα

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ*

 

«Πρώτη στη μέριμνα της κυβερνήσεώς μου θα είναι η πραγματοποίηση όλων των δυνατών οικονομιών, κυρίως με τη μείωση της πληθώρας των δημοσίων υπαλλήλων», είχε δηλώσει ο Ελευθέριος Βενιζέλος τον Μάιο του 1930. Φωτ. Ιδρυμα Ε. Βενιζέλου

Πριν από δύο εβδομάδες έγραψα στην «Κ» της Κυριακής για «Εκρηκτική αποφασιστικότητα». Ηταν μια κροτίδα τζούφια. Μηδενική αντίδραση της κυβέρνησης. Κανείς δεν αντέδρασε. Δεν επικρότησαν, δεν επέκριναν. Απλώς αδιαφορία. «Θα περάσει και αυτό, θα ξεχαστεί».

Οι στήλες της «Κ» δεν προσφέρονται βέβαια για την έκφραση των αισθημάτων μου. Αγωνίζομαι, σας βεβαιώνω, εδώ και σαράντα χρόνια, για να προοδεύσει η Ελλάδα. Για να διασφαλιστούν συνθήκες που να επιτρέπουν στους νέους ανθρώπους, αγόρια και κορίτσια, να βλέπουν το μέλλον με αισιοδοξία. Να θέλουν να φτιάξουν τη ζωή τους εδώ και όχι ξενιτεμένοι. Με πιάνει λοιπόν κατάθλιψη όταν διαπιστώνω ότι επικρατεί στην κοινωνία η νοοτροπία της ακινησίας. Καλύτερα ακίνητοι, καλύτερα να μην αλλάξει τίποτε, μήπως η αλλαγή μάς βλάψει. Η πολιτική ηγεσία, έρμαιο δυστυχώς των δημοσκοπήσεων, επιλέγει να μην ταράξει τις κεντρικές πεποιθήσεις της ακίνητης κοινωνίας. Και έτσι, σιγά σιγά, σκαλί σκαλί, κατεβαίνουμε στα ασήμαντα της Ιστορίας.

Στην «Εκρηκτική αποφασιστικότητα» αναφέρθηκα στην τεράστια διόγκωση του δημοσίου τομέα και παρατήρησα ότι με εξέπληξε το γεγονός ότι η Εκθεση Πισσαρίδη – Βέττα δεν αναφέρεται σε αυτό. Ισως διότι δεν ήθελε να στενοχωρήσει την κυβέρνηση, και συγκεκριμένα τον πρωθυπουργό, που είχε επαγγελθεί τη μη απόλυση ουδενός δημοσίου υπαλλήλου. Ακόμη και για βαρέα παραπτώματα;

Σε ένα γλαφυρό άρθρο ο Βαγγέλης Μανδραβέλης έγραψε στο Capital.gr για τον «Κλειδούχο του ΟΣΕ» που επιτρέπει χειροκίνητα (!) την είσοδο των τρένων στον σταθμό Θεσσαλονίκης. Επενδύθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να πηγαίνει ηλεκτροκίνητα και λίγο πιο γρήγορα το τρένο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Εντούτοις, στην είσοδο της Θεσσαλονίκης ο κλειδούχος τις τελευταίες ημέρες απουσίαζε και έτσι το τρένο, με τους επιβάτες όρθιους, περίμενε περί τα 30 λεπτά τον κλειδούχο ώσπου να βρεθεί. Τον έψαχνε με SMS ο μηχανοδηγός. Καλοκαίρι βλέπετε, άδειες, το ατιμώρητο, τι τον νοιάζει!

Για τη συνέχεια Kathimerini

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube