Weather Icon
Παιδεία 3 Ιουνίου 2020

Που είναι το περίεργο;

Που είναι το περίεργο;
Αντιγράφω διότι συμφωνώ με το σχόλιο της Frosso Merkouri:
“Ζήσανε τα τελευταία δέκα χρόνια ακούγοντας τη γενιά των γονιών τους να ζητάει το σκίσιμο των μνημονίων με ένα νόμο και ένα άρθρο.
Να ζητάει να συνεχίσει να εισπράττει τη σύνταξη από τα 50.
Να ζητάει σεισάχθεια για τα δάνεια που εισέπραξε για να αγοράσει τη μαιζονέττα του.
Να χορεύει στο Σύνταγμα φωνάζοντας περήφανα Όχι σε όλα την ίδια ώρα που τράβαγε τα φράγκα από το ΑΤΜ προληπτικά και τα παράχωνε στο στρώμα.
Ζήσανε στη χώρα που ο αιώνιος φοιτητής είναι προστατευόμενο είδος.
Που ο συνδικαλιστής φοιτητής είναι φόβητρο και φετίχ μαζί.
Στη χώρα που τα μπάχαλα ανοίγουν στέκια και κάνουν κουμάντο στις σχολές.
Στη χώρα που ο πρύτανης το βουλώνει γιατί φοβάται.
Ζήσανε στη χώρα που η λέξη δικαίωμα είναι καραμέλα και η λέξη υποχρέωση άγνωστη.
Γιατί να μη θέλουν να κατοχυρώσουν το εξάμηνο χωρίς εξετάσεις; Που είναι το περίεργο;”.
Υπάρχει ένα κίνημα στα πανεπιστήμια, το οποίο υποστηρίζεται και από πολλούς “προοδευτικούς” καθηγητές, το οποίο προσβλέπει στην αξιοποίηση προς όφελός του των αυστηρών μέτρων προστάσιας μας από τη διάδοση του covid-19. Απαιτούν την μαζική προφορική εξέταση ή την μέσω τηλεφώνου εξέταση κάθε φοιτητή, ώστε να περάσουν τα μαθήματα. Το “κίνημα” αυτό προχωρεί και σε πιο προωθημένες λύσεις: Λόγω της πανδημίας, ας περάσουν ΟΛΟΙ οι φοιτητές ΟΛΑ τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου.
Η ολιγωρία, όμως, που δείχνει το υπουργείο παιδείας στο θέμα της επαναφοράς των ορίων φοίτησης και των μέτρων για τους αιώνιους φοιτητές, είναι αναντίστοιχη με το Πρόγραμμα της ΝΔ για την Παιδεία.
Θα υπενθυμίσω εδώ ότι ο νόμος 4009/2011 προέβλεπε ότι το όριο φοίτησης είναι συγκεκριμένο και πέραν αυτού οι φοιτητές αποβάλλονται από το Πανεπιστήμιο. Επίσης, προέβλεπε ότι κάθε φοιτητής είναι υποχρεωμένος να δηλώσει τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί και να προσέλθει στην εξέταση. Επίσης, προέβλεπε ότι και ενδιάμεσα εάν φοιτητής αποτύχει στην εξέταση ενός μαθήματος, μετά από τη δεύτερη παρακολούθηση αυτού, τότε ενδέχεται να διαγραφεί από τη Σχολή (αυτό επαφίετο στην όλη ακαδημαϊκή επίδοση).

ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ 5, ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ

Ζητάνε τα φοιτητούδια τέκνα μας (έστω, κάποια εξ αυτών) να κατοχυρωθεί το εξάμηνο και να περάσουν ΟΛΑ τα μαθήματα χωρίς εξετάσεις, δηλαδή εάν η Επιδημία κρατήσει, να βγάλουμε επιστήμονες στο κλαρί, που δεν χρειάστηκε να μάθουν απολύτως τίποτα.
Και καλά, χαζά παιδιά χαρά γεμάτα είναι και το ζητάνε αυτό (και όλοι ξέρουμε τι θα πάρουν), αλλά ακόμα και η έκφραση ενός τέτοιου αιτήματος είναι καταδεικτική της Πανίσχυρης Μετριοκρατίας που καταδυναστεύει τη ζωή μας, στην Ελληνική Κοινωνία.
Πτυχία χωρίς γνώση, σπίτια χωρίς καταβολή δόσεων, επιδοτήσεις χωρίς κόπο, αυξήσεις μισθών χωρίς ανάλογη αύξηση του ΑΕΠ, προσλήψεις στο Δημόσιο αυτόματα για κάποιους άμα τη λήψει του πτυχίου τους, και γενικά μια διάχυτη αίσθηση ότι η λαθραία διαβίωση αποτελεί κεκτημένο δικαίωμα για τον Έλληνα.
Προτείνω τη θέσπιση ενός Εθνικού Προγράμματος αναμόρφωσης της Ελληνικής Κοινωνίας, με το προτεινόμενο όνομα “Άν Δεν Βρέξεις Κώλο, Δεν Τρως Ψάρι”. Πιασάρικος ο τίτλος, ή έχετε να προτείνετε κάποιον άλλο;

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube