REAL TIME |

Weather Icon
Δημόσια Διοίκηση 10 Μαΐου 2020

Οι αγράμματοι εκπαιδευτικοί της ΟΛΜΕ

Οι αγράμματοι εκπαιδευτικοί της ΟΛΜΕ

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος, είναι φιλόλογος. Είναι, δηλαδή, αυτός που πληρώνεται από σένα κι από μένα για να μαθαίνει στα παιδιά μας Ελληνικά. Είναι αυτός που παίρνει το κείμενο ενός μαθητή και διορθώνει τα λάθη: ορθογραφικά, συντακτικά, εκφραστικά. Έχει την ειδικότητα που θα μυήσει τα παιδιά στον κόσμο των ιδεών, θα οξύνει την κρίση και θα διευρύνει την αντίληψή τους.

Είναι και πρόεδρος της ΟΛΜΕ. Η ΟΛΜΕ εξέδωσε μια ανακοίνωση σχετικά με την μετάδοση του μαθήματος μέσω διαδικτύου, την οποία υπογράφουν ο Θεόδωρος Τσούχλος (εκλεγείς με τη δεξιά ΔΑΚΕ) και ο Γεν. Γραμματέας Βαγγέλης Μπουντουλούλης (εκλεγείς με τις αριστερές ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ) αγνώστου ειδικότητας – δεν υπάρχει πουθενά, ούτε στο site της ΟΛΜΕ, το βιογραφικό του.

Πρόκειται για “περιβόλι” ορθογραφικών, συντακτικών και εκφραστικών λαθών.

“Σχετικά με την από τηλεοράσεως προφορική εντολή της υπουργού Παιδείας περί βιντεοσκόπησης και ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων, είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο αντιβαίνει σε άρθρα του Συντάγματος, της ελληνικής νομοθεσίας αλλά και των Διεθνών Κανονισμών περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. “

Κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στον κο Τσούχλο, ότι δεν υπάρχει “ζωντανή αναμετάδοση”. Υπάρχει ζωντανή μετάδοση, όταν τη στιγμή του μαθήματος λειτουργεί live streaming. Υπάρχει βιντεοσκόπηση. Υπάρχει και αναμετάδοση. Όλα μαζί δεν γίνoνται.

Κάποιος θα πρέπει, επίσης, να εξηγήσει στον κο Τσούχλο πως όταν προσπαθείς να στηρίξεις έναν συλλογισμό δεν ξεκινάς με το «είναι προφανές». Αν ήταν προφανές, δεν θα το συζητούσαμε. Προφανώς είναι προφανές για τον ίδιο, όχι όμως για το Υπουργείο Παιδείας. Ούτε, ενδεχομένως, για τους αναγνώστες της ανακοίνωσης. Αυτούς πρέπει να πείσει. Αλλά αποφεύγει να το κάνει. Αυτή η «συλλογιστική» ονομάζεται «λήψη του ζητουμένου» (στα λατινικά petitio principii) και είναι ένα από τα κυριότερα σφάλματα λογικής. Θα έπρεπε να το ξέρει ο κος Τσούχλος. Υποτίθεται ότι το διδάσκει.

Συνεχίζει: …κάτι τέτοιο αντιβαίνει σε άρθρα του Συντάγματος, της ελληνικής νομοθεσίας αλλά και των Διεθνών Κανονισμών περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Δηλαδή: αντιβαίνει σε άρθρα της ελληνικής νομοθεσίας και σε άρθρα των Διεθνών Κανονισμών. Επειδή παραθέτει άρθρο του Συντάγματος, αλλά ολόκληρον τον Κανονισμό της Ε.Ε. χωρίς να διευκρινίζει σε ποιο άρθρο αναφέρεται, κι επειδή η έκφραση “άρθρα των Διεθνών Κανονισμών” δεν είναι και τόσο σόι, ένας εγγράμματος φιλόλογος θα διόρθωνε τη σύνταξη ως εξής: “…κάτι τέτοιο αντιβαίνει σε άρθρα του Συντάγματος, στην ελληνική νομοθεσία αλλά και στους Διεθνείς Κανονισμούς περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.” Επίσης, το αρκτικόλεξο του Υπουργείου Παιδείας δεν είναι ΥΠΕΘ. Ήταν ΥΠΕΠΘ όταν το Υπουργείο ονομαζόταν Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και είναι ΥΠΑΙΘ μετά την απάλειψη του “Εθνικής”: ΥΠουργείο ΠΑΙδείας & Θρησκευμάτων.

Παρακάτω διαβάζουμε: «Τα ζητήματα αυτά θέσαμε και στην πολιτική ηγεσία». Δηλαδή σε ποια άλλη ηγεσία τα έθεσαν; Συναντήθηκαν προηγουμένως με τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου; Ένας εγγράμματος φιλόλογος θα διέγραφε το “και”.

Συνεχίζει η ομοσπονδία των ανθρώπων που μορφώνουν τα παιδιά μας, σχολιάζοντας τη στάση της Υπουργού: «…η οποία αντί ουσιαστικής απάντησης είπε ότι  η ζωντανή αναμετάδοση δεν αντιβαίνει στους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά σε νόμους που να το αποδεικνύουν.»

Κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στον κο Τσούχλο ότι όταν η ένστασή του είναι επί της συνταγματικότητας της μετάδοσης, η απάντηση πως δεν υπάρχει παράβαση των κανόνων προστασίας προσωπικών δεδομένων είναι ουσιαστική. Μπορεί να μην είναι αρεστή στην ΟΛΜΕ, αλλά ουσιαστική είναι. Θα έπρεπε να ξέρει επίσης ότι δεν υπάρχουν νόμοι που επιτρέπουν, αλλά νόμοι που απαγορεύουν. Ό,τι δεν απαγορεύεται, επιτρέπεται, χωρίς να χρειάζεται ειδικός νόμος που να το… αποδεικνύει! Άρα, έπρεπε εκείνος να έχει μαζί του στη συνάντηση με την Υπουργό τους νομικούς συμβούλους της ΟΛΜΕ, οι οποίοι θα υποστήριζαν τους ισχυρισμούς του. (Η “ζωντανή αναμετάδοση” συνεχίζεται. Σταθερή αξία.)

Λίγο παρακάτω βλέπεις ένα «επέραιτο» που σου χώνεται στο μάτι και χάνεις για μερικά λεπτά το φως σου. Δεν είναι από τα λάθη που γίνονται εκ παραδρομής. Ένας εγγράμματος φιλόλογος έχει προ οφθαλμών, βεντάλια, την ετυμολογία κάθε λέξης, το επι+αίρομαι, την αφ-αίρεση, την εξ-αίρεση, τον αίροντα τις αμαρτίες του κόσμου, την αίρεση, την άρση, οπότε το «ε» που άλλαξε θέση με το «αι», του προκαλεί σοκ. Δεν μπορείς να το δεις και να το προσπεράσεις. Είναι γροθιά κατευθείαν στην περιοχή Broca. Διαπιστώνω ότι κάποιος τους το σφύριξε, και στην ηλεκτρονική εκδοχή της ανακοίνωσης το διόρθωσαν, αργότερα. Αφού όμως είχαν στείλει παντού το ανορθόγραφο κείμενο που βλέπετε, το οποίο ανέβασαν όλα τα sites αυτούσιο με το «επέραιτο»,  ανάμεσά τους και το site των εκπαιδευτικών, το alfavita, που το έχει ακόμα εκεί, καμαρωτό – καμαρωτό να επαίρεται για τη μαγκιά όλων τους, που, αγράμματοι όντες, διαφεντεύουν τον χώρο της Παιδείας σαν να είναι τσιφλίκι τους.

Για τη συνέχεια MarketNews

 

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube