Weather Icon
ΠΦΑ 2 Μαΐου 2020

Χορεύουν η Πρωτοψάλτη και ο Μάλαμας για τους «αρκουδιάρηδες»;

Χορεύουν η Πρωτοψάλτη και ο Μάλαμας για τους «αρκουδιάρηδες»;

Μπροστά στο μπούλινγκ οι συνάδελφοι της Άλκηστης σιώπησαν. Μήπως όμως αυτή η επίθεση στρέφεται εναντίον όλων τους;

Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο, σχεδόν με σόκαρε, στο πρόσφατο περιστατικό με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη ήταν η σιωπή των συναδέλφων της καλλιτεχνών, πλην Σαββόπουλου. 

Το θέμα είναι ήδη γνωστό. Η Άλκηστις έγινε θύμα μιας απερίγραπτης επίθεσης από τους γνωστούς κύκλους των Social Media και της δημοσιογραφίας. Μια επίθεση κανονική «δολοφονία χαρακτήρος». Με ευφυολογήματα για την «Άλκηστη Δεξιοψάλτη», με αναφορές στην προσωπική της ζωή, με υπενθύμιση μιας διαφήμισης για τράπεζα που έκανε πριν χρόνια, άρα για κάποιο ψεκασμένο ακροατήριο προφανώς «τα παίρνει». Δεν ήταν η πρώτη φορά. Την ίδια αντιμετώπιση είχε η δημοφιλής τραγουδίστρια και πριν δύο μήνες, όταν τόλμησε να ευχαριστήσει «τους ακρίτες μας που φυλάνε τον Έβρο».

Ποιο ήταν υποτίθεται το αμάρτημά της; Πέρασε με ένα μουσικό φορτηγό επί 3 ώρες από γειτονιές της Αθήνας και από νοσοκομεία, τραγουδώντας για τον κόσμο που ήταν κλεισμένος στα σπίτια του και άκουγε από το μπαλκόνι του να περνάει μια νότα ελπίδας και συντροφιάς. Έτσι γίνεται αυτές τις δύσκολες μέρες από τους καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο. Και βέβαια με κάποια συνεννόηση με τις αρχές γίνεται πάντα. Δεν πήγε ο Αντρέα Μποτσέλι, έβγαλε το κλειδί, άνοιξε τον Καθεδρικό του Μιλάνου, μπήκε μέσα και τραγούδησε. Κι εκεί, ο δήμαρχος του Μιλάνου το κανόνισε. Και ναι, συνηθίζεται αυτό το photo opportunity, πάντα γινόταν, οι χορωδίες πηγαίνουν στο Μαξίμου, οι μπασκετμπολίστες φωτογραφίζονται με τον εκάστοτε πρωθυπουργό μετά τη νίκη, οι πρόσκοποι λένε τα κάλαντα, οι start uppers δέχονται τα συγχαρητήρια. Τυπικότητα ή μπανάλ, δεν μας είχε ποτέ απασχολήσει μέχρι τώρα. Πολύ περισσότερο τώρα, που σε μια τέτοια απειλή απέναντι στις ζωές μας, οι συμβολισμοί της ενότητας όλης της χώρας μπροστά στον κίνδυνο είναι πιο αναγκαίοι από ποτέ.

Όμως, από μερικούς αυτές οι νότες προσφοράς έγιναν αντικείμενο πολιτικού μπούλινγκ. Εναντίον κάποιας που ποτέ δεν προκάλεσε κανέναν, που σε όλη της τη ζωή δεν δίχασε ποτέ το ακροατήριό της, δεν στράφηκε ποτέ εναντίον κανενός. Εναντίον κάποιας που την τραγουδούσαν όλοι, ακόμα και όταν το 2015 την είχαν ορίσει οι «άλλοι» υπηρεσιακή υπουργό Τουρισμού. Έπρεπε όμως να πάρει το μάθημά της για να γίνει παράδειγμα και για τους υπόλοιπους. Οι καλλιτέχνες οφείλουν να είναι στρατευμένοι από τη «μία πάντα», να υπογράφουν ψηφίσματα, να είναι κράχτες στα ψηφοδέλτια. Αλλιώς θα αντιμετωπίσουν το συντονισμένο μπούλινγκ μέχρι να συμμορφωθούν. 

Για τη συνέχεια AthensVoice

 

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube