Weather Icon
Γενικά θέματα 2 Οκτωβρίου 2019

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άδεια τρένα πηγαινοέρχονται

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άδεια τρένα πηγαινοέρχονται

Στη μακρά πορεία του προς τη χρεοκοπία το ελληνικό κράτος δεν τσιγκουνεύτηκε τα χρήματα για τους σιδηροδρόμους.
Το χρεοκοπημένο ελληνικό κράτος δεν είχε χρήματα για γάζες στα νοσοκομεία, αλλά έβρισκε χρήματα για να επιδοτεί να πηγαινοέρχονται άδεια τρένα





Ταξίδευα με την αμαξοστοιχία Ακρόπολις Εξπρές από τη Θεσσαλονίκη για το Μόναχο το 1985 και μετά τα σύνορα με την τότε Γιουγκοσλαβία το τρένο σταμάτησε και άλλαξε τη μηχανή από ντιζελοκίνητη σε ηλεκτροκίνητη. Σκέφτηκα τότε ότι σε λίγα χρόνια τα τρένα και στην Ελλάδα θα γίνουν ηλεκτρικά.
Χρειάστηκε να περάσουν δεκαετίες και να χρησιμοποιηθούν πόροι από τέσσερα προγράμματα στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να γίνει η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης κατάλληλη για ηλεκτροκίνητα τρένα.
Στη μακρά πορεία του προς τη χρεοκοπία το ελληνικό κράτος δεν τσιγκουνεύτηκε τα χρήματα για τους σιδηροδρόμους. Κάθε άλλο. Προτιμούσε, όμως, να τα διαθέτει σε λειτουργικές δαπάνες, παρά σε υποδομές. Σε μια χώρα με υποτυπώδες σιδηροδρομικό δίκτυο οι σωρευτικές ζημίες του ομίλου ΟΣΕ έφτασαν το 2010 τα δέκα δισ. ευρώ, ενώ οι μέσες ετήσιες απολαβές των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κοντά στις 50.000 ευρώ.

Για τη συνέχεια AthensVoice

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube