Φαινόμενα αδιαφάνειας στην προεκλογική διαφήμιση στο Facebook
Μία φερόμενη ως διαφημιστική εταιρεία χωρίς γραφεία, σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας (αλλά με ένα κινητό που ταυτιζόταν με το κινητό επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ) και με ένα υποτυπώδες site, ξόδεψε περισσότερα χρήματα για προεκλογικές διαφημίσεις από κάθε πολιτικό κόμμα και μεμονωμένο υποψήφιο ξεχωριστά.
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο, είναι να διασφαλίσω ότι κανείς δεν θα παρέμβει στις προεκλογικές εκστρατείες των επόμενων μηνών», δήλωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατά τη διάρκεια μίας πολύκροτης κατάθεσής του ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου. Πράγματι, και μετά την έντονη κριτική που δικαίως δέχθηκε, ο ιδρυτής του Facebook προχώρησε σε σημαντικές διορθωτικές κινήσεις. Πλην της καταπολέμησης των ψευδών ειδήσεων μέσω διορθώσεων στον αλγόριθμο και συνεργασίας με ανεξάρτητους οργανισμούς fact-checking (δείτε το θέμα μας και το άρθρο ειδικά για την Ελλάδα), το κοινωνικό δίκτυο προχώρησε σε μία ακόμη καίρια πρωτοβουλία: τη διαφάνεια των πολιτικών διαφημίσεων.
Για τη συνέχεια insider