Δημόσια Διοίκηση
, Ελλάδα
8 Δεκεμβρίου 2016
Τα παιδιά μένουν πλέον αγράμματα!
Δεν έφτανε που τα επενδυτικά κεφάλαια αποστρέφονται την Ελλάδα, που η αποστράγγιση των “μυαλών” – το περίφημο brain drain – γιγαντώνεται με εκατοντάδες χιλιάδες επιστήμονες να αναζητούν αλλού την “τύχη” τους, τώρα πρωταγωνιστούμε και σε ένα ακόμη θλιβερό… κατόρθωμα… Καθώς στα προηγούμενα προστέθηκε και η “αποεπένδυση” στη Γνώση.
Η εκπαίδευση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Ο ΣΥΡΙΖΑ τα κατάφερε. Κατάφερε παρά τους πανηγυρισμούς του για στήριξη του κοινωνικού κράτους και την Παιδεία, παρά τους λεονταρισμούς του κ. Φίλη (τον θυμάστε αλήθεια;) να αποχαυνώσει εντελώς τα παιδιά. Έπιασε τόπο η προσπάθεια για διωγμό της αριστείας, έπιασε τόπο η αποσάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και οι επιθέσεις στην ιδιωτική. Όχι πως πριν το σύστημα παιδείας ήταν τέλειο. Κάθε άλλο. Αλλοίμονο… Και κακό ήταν και υποχρηματοδοτούμενο (τουλάχιστον στις βασικές του βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) ήταν.
Αλλά το 2015 η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει. Η χώρα δεν “επενδύει” στην εκπαίδευση, στη γνώση. Είναι αδυναμία; Είναι αδιαφορία; Είναι άγνοια; Ή μήπως είναι ζητούμενο πλέον το χαμηλό γνωστικό επίπεδο για να μπορεί να ισοπεδώνεται και η κοινωνία; Σε κάθε περίπτωση, τα παιδιά πλέον μένουν ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ. Παίρνουν κάτω από τη βάση στο “παγκόσμιο” σχολείο που στόχο έχει να δει την ποιότητα της παιδείας στον ανεπτυγμένο κόσμο..
Για τη συνέχεια Capital
Η εκπαίδευση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Ο ΣΥΡΙΖΑ τα κατάφερε. Κατάφερε παρά τους πανηγυρισμούς του για στήριξη του κοινωνικού κράτους και την Παιδεία, παρά τους λεονταρισμούς του κ. Φίλη (τον θυμάστε αλήθεια;) να αποχαυνώσει εντελώς τα παιδιά. Έπιασε τόπο η προσπάθεια για διωγμό της αριστείας, έπιασε τόπο η αποσάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και οι επιθέσεις στην ιδιωτική. Όχι πως πριν το σύστημα παιδείας ήταν τέλειο. Κάθε άλλο. Αλλοίμονο… Και κακό ήταν και υποχρηματοδοτούμενο (τουλάχιστον στις βασικές του βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) ήταν.
Αλλά το 2015 η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει. Η χώρα δεν “επενδύει” στην εκπαίδευση, στη γνώση. Είναι αδυναμία; Είναι αδιαφορία; Είναι άγνοια; Ή μήπως είναι ζητούμενο πλέον το χαμηλό γνωστικό επίπεδο για να μπορεί να ισοπεδώνεται και η κοινωνία; Σε κάθε περίπτωση, τα παιδιά πλέον μένουν ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ. Παίρνουν κάτω από τη βάση στο “παγκόσμιο” σχολείο που στόχο έχει να δει την ποιότητα της παιδείας στον ανεπτυγμένο κόσμο..
Για τη συνέχεια Capital