Ευρωπαϊκή Ένωση
, Ισλάμ
25 Δεκεμβρίου 2013
Ο εφιάλτης της πολυπολιτισμικότητας: το 50% των μουσουλμάνων της Ευρώπης ζητούν εξισλαμισμό της κοινωνίας και τη σαρία
Soeren Kern, Dreuz (εβραϊκό βελγικό ιστολόγιο) (μτφ. Κριστιάν)
Η πλειοψηφία των
μουσουλμάνων στην Ευρώπη πιστεύουν ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρίας θα έπρεπε να
υπερισχύει από τα κοσμικά συντάγματα και τους νόμους της χώρας υποδοχής τους.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, ο
ισλαμικός φονταμενταλισμός αυξάνεται πολύ γρήγορα στη Δυτική Ευρώπη.
Μια συγκριτική μελέτη
της ολοκλήρωσης των Τούρκων και Μαροκινών μεταναστών, η οποία διεξήχθη σε έξι
δυτικές χώρες -Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία,
Γερμανία, Ολλανδία και Σουηδία- κυκλοφόρησε στις 11 Δεκεμβρίου από το WZB Berlin Social Science Center, ένα τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά ερευνητικά
ιδρύματα στις κοινωνικές επιστήμες.
της ολοκλήρωσης των Τούρκων και Μαροκινών μεταναστών, η οποία διεξήχθη σε έξι
δυτικές χώρες -Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία,
Γερμανία, Ολλανδία και Σουηδία- κυκλοφόρησε στις 11 Δεκεμβρίου από το WZB Berlin Social Science Center, ένα τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά ερευνητικά
ιδρύματα στις κοινωνικές επιστήμες.
Σύμφωνα με αυτή τη
μελέτη, με επικεφαλής τον Ολλανδό κοινωνιολόγο Ruud Koopmans και που χρηματοδοτείται
από τη γερμανική κυβέρνηση:
μελέτη, με επικεφαλής τον Ολλανδό κοινωνιολόγο Ruud Koopmans και που χρηματοδοτείται
από τη γερμανική κυβέρνηση:
·
Το 65% των ερωτηθέντων
μουσουλμάνων δήλωσαν σαφώς ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρία είναι πιο σημαντικός
γι ‘αυτούς από τους νόμους της χώρας στην οποία ζουν.
Το 65% των ερωτηθέντων
μουσουλμάνων δήλωσαν σαφώς ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρία είναι πιο σημαντικός
γι ‘αυτούς από τους νόμους της χώρας στην οποία ζουν.
·
Το 75% των ερωτηθέντων
συμμερίζεται την άποψη ότι υπάρχει μόνο μία νομιμοποιημένη ερμηνεία του
Κορανίου, η οποία θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους μουσουλμάνους.
Το 75% των ερωτηθέντων
συμμερίζεται την άποψη ότι υπάρχει μόνο μία νομιμοποιημένη ερμηνεία του
Κορανίου, η οποία θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους μουσουλμάνους.
·
Σχεδόν το 60% των
μουσουλμάνων πιστεύουν ότι η κοινότητά τους πρέπει να επιστρέψει στις ισλαμικές
ρίζες της.
Σχεδόν το 60% των
μουσουλμάνων πιστεύουν ότι η κοινότητά τους πρέπει να επιστρέψει στις ισλαμικές
ρίζες της.
·
Το 44% των ερωτηθέντων
Μαροκινών και Τούρκων συμφωνούν με αυτές τις φονταμενταλιστικές δηλώσεις.
Το 44% των ερωτηθέντων
Μαροκινών και Τούρκων συμφωνούν με αυτές τις φονταμενταλιστικές δηλώσεις.
·
Αυτές οι
φονταμενταλιστικές ιδέες εξαπλώνονται όχι μόνο μεταξύ των νέων μουσουλμάνων,
αλλά και στα άτομα με μεγαλύτερη ηλικία.
Αυτές οι
φονταμενταλιστικές ιδέες εξαπλώνονται όχι μόνο μεταξύ των νέων μουσουλμάνων,
αλλά και στα άτομα με μεγαλύτερη ηλικία.
Τα αποτελέσματα της
μελέτης δείχνουν ότι ο ισλαμικός φονταμενταλισμός είναι πιο έντονος στην
Αυστρία, όπου:
μελέτης δείχνουν ότι ο ισλαμικός φονταμενταλισμός είναι πιο έντονος στην
Αυστρία, όπου:
·
Το 73% των
μουσουλμάνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η Σαρία είναι πιο
σημαντική από τους κοσμικούς νόμους του κράτους,
Το 73% των
μουσουλμάνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η Σαρία είναι πιο
σημαντική από τους κοσμικούς νόμους του κράτους,
·
Το 79% δηλώνουν ότι
υπάρχει μόνο μία σωστή ερμηνεία του Κορανίου και θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλους
Το 79% δηλώνουν ότι
υπάρχει μόνο μία σωστή ερμηνεία του Κορανίου και θα πρέπει να εφαρμόζεται σε όλους
·
Το 65% πιστεύουν ότι
οι μουσουλμάνοι πρέπει να επιστρέψουν στις ισλαμικές ρίζες τους,
Το 65% πιστεύουν ότι
οι μουσουλμάνοι πρέπει να επιστρέψουν στις ισλαμικές ρίζες τους,
·
και το 55% συμφωνεί με
τις ιδέες που εκφράστηκαν παραπάνω.
και το 55% συμφωνεί με
τις ιδέες που εκφράστηκαν παραπάνω.
Ο συγγραφέας της
μελέτης, λέει ότι οι συγκρίσεις με άλλες γερμανικές μελέτες δείχνουν πολύ παρόμοιες
τάσεις.
μελέτης, λέει ότι οι συγκρίσεις με άλλες γερμανικές μελέτες δείχνουν πολύ παρόμοιες
τάσεις.
• Για παράδειγμα, το
2007, μια μελέτη για τους «Μουσουλμάνους στη Γερμανία, Muslim in Deutschland» αποκάλυψε ότι το 47% των Γερμανών
μουσουλμάνων πίστευαν ότι οι νόμοι της σαρία ήταν ανώτεροι από τους νόμους του
γερμανικού κράτους. Ως εκ τούτου, το να ακολουθήσουν τους κανόνες της «θρησκείας» τους
υπερισχύει της δημοκρατίας.
2007, μια μελέτη για τους «Μουσουλμάνους στη Γερμανία, Muslim in Deutschland» αποκάλυψε ότι το 47% των Γερμανών
μουσουλμάνων πίστευαν ότι οι νόμοι της σαρία ήταν ανώτεροι από τους νόμους του
γερμανικού κράτους. Ως εκ τούτου, το να ακολουθήσουν τους κανόνες της «θρησκείας» τους
υπερισχύει της δημοκρατίας.
Μεγάλη εχθρότητα των Μουσουλμάνων
προς τις μειονότητες
προς τις μειονότητες
Η έρευνα δείχνει
επίσης τη μεγάλη εχθρότητα των μουσουλμάνων προς τις μειονότητες, οι οποίες
θεωρούνται ως απειλές από τη θρησκευτική ομάδα:
επίσης τη μεγάλη εχθρότητα των μουσουλμάνων προς τις μειονότητες, οι οποίες
θεωρούνται ως απειλές από τη θρησκευτική ομάδα:
·
60% των μουσουλμάνων
ερωτηθέντων απορρίπτουν τους ομοφυλόφιλους, και το 45% δηλώνει ότι οι Εβραίοι
δεν είναι αξιόπιστοι.
60% των μουσουλμάνων
ερωτηθέντων απορρίπτουν τους ομοφυλόφιλους, και το 45% δηλώνει ότι οι Εβραίοι
δεν είναι αξιόπιστοι.
Οι Αυστριακοί μουσουλμάνοι
φαίνονται να είναι η πιο φονταμενταλιστές της Ευρώπης:
φαίνονται να είναι η πιο φονταμενταλιστές της Ευρώπης:
·
Το 60% των Αυστριακών μουσουλμάνων
απορρίπτουν τους ομοφυλόφιλους ως φίλους,
Το 60% των Αυστριακών μουσουλμάνων
απορρίπτουν τους ομοφυλόφιλους ως φίλους,
·
Το 63% δηλώνουν ότι
δεν μπορούν να εμπιστευτούν τους Εβραίους
Το 63% δηλώνουν ότι
δεν μπορούν να εμπιστευτούν τους Εβραίους
·
Το 66% είναι
πεπεισμένοι ότι η Δύση προσπαθεί να καταστρέψει το Ισλάμ.
Το 66% είναι
πεπεισμένοι ότι η Δύση προσπαθεί να καταστρέψει το Ισλάμ.
Για σύγκριση, μεταξύ
των μη-μουσουλμάνων ερωτηθέντων στην έρευνα στις έξι ευρωπαϊκές χώρες που
προαναφέρονται:
των μη-μουσουλμάνων ερωτηθέντων στην έρευνα στις έξι ευρωπαϊκές χώρες που
προαναφέρονται:
·
Το 8% εξέφρασαν τη
δυσπιστία τους προς τους Εβραίους,
Το 8% εξέφρασαν τη
δυσπιστία τους προς τους Εβραίους,
·
Το 10% δήλωσαν
απέχθεια για τους ομοφυλόφιλους,
Το 10% δήλωσαν
απέχθεια για τους ομοφυλόφιλους,
·
Στο 21% δεν αρέσουν οι
μουσουλμάνοι,
Στο 21% δεν αρέσουν οι
μουσουλμάνοι,
·
Το 1,4% δεν δέχονται
ούτε τους Εβραίους ούτε τους ομοφυλόφιλους ούτε τους μουσουλμάνους.
Το 1,4% δεν δέχονται
ούτε τους Εβραίους ούτε τους ομοφυλόφιλους ούτε τους μουσουλμάνους.
Για τον Koopmans, ο
ισλαμικός φονταμενταλισμός δεν είναι μια αθώα μορφή μιας αυστηρής
θρησκευτικότητας.
ισλαμικός φονταμενταλισμός δεν είναι μια αθώα μορφή μιας αυστηρής
θρησκευτικότητας.
Ενώ ένας στους πέντε
Ευρωπαίους μπορεί να θεωρηθεί ισλαμαφοβικός, το επίπεδο της φοβίας εναντίον της
Δύσης που εκφράζεται από τους μουσουλμάνους, για τη οποία δεν υπάρχει ορισμός, παρά
τη «δυτικοφοβία», είναι πολύ υψηλότερο: 54% των μουσουλμάνων
πιστεύουν ότι η Δύση θέλει να καταστρέψει το Ισλάμ.
Ευρωπαίους μπορεί να θεωρηθεί ισλαμαφοβικός, το επίπεδο της φοβίας εναντίον της
Δύσης που εκφράζεται από τους μουσουλμάνους, για τη οποία δεν υπάρχει ορισμός, παρά
τη «δυτικοφοβία», είναι πολύ υψηλότερο: 54% των μουσουλμάνων
πιστεύουν ότι η Δύση θέλει να καταστρέψει το Ισλάμ.
Τα αποτελέσματα αυτά, λέει
ο Koopmans, έρχονται σε προφανή αντίθεση του ισχυρισμού που ακούγεται πολλές
φορές ότι ο ισλαμικός φονταμενταλισμός είναι ένα περιθωριακό φαινόμενο στη
Δυτική Ευρώπη, συγκρίσιμο με το φονταμενταλισμό στη χριστιανική πλειοψηφία.
ο Koopmans, έρχονται σε προφανή αντίθεση του ισχυρισμού που ακούγεται πολλές
φορές ότι ο ισλαμικός φονταμενταλισμός είναι ένα περιθωριακό φαινόμενο στη
Δυτική Ευρώπη, συγκρίσιμο με το φονταμενταλισμό στη χριστιανική πλειοψηφία.
Αλλά αυτός ο
ισχυρισμός είναι λάθος, διότι το 50% των μουσουλμάνων στη Δύση θέλουν να επιστρέψουν στις ρίζες
του Ισλάμ , ισχυρίζονται ότι υπάρχει μόνο μία ερμηνεία
του Κορανίου, που ισχύει για όλους, και ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρία είναι
ανώτερος από την κοσμική νομοθεσία.
ισχυρισμός είναι λάθος, διότι το 50% των μουσουλμάνων στη Δύση θέλουν να επιστρέψουν στις ρίζες
του Ισλάμ , ισχυρίζονται ότι υπάρχει μόνο μία ερμηνεία
του Κορανίου, που ισχύει για όλους, και ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρία είναι
ανώτερος από την κοσμική νομοθεσία.
Μεταξύ των Χριστιανών
στη Δύση, λιγότερο από έναν στους είκοσι πέντε μπορεί να θεωρηθεί
φονταμενταλιστής.
στη Δύση, λιγότερο από έναν στους είκοσι πέντε μπορεί να θεωρηθεί
φονταμενταλιστής.
Ο ισλαμικός
θρησκευτικός φονταμενταλισμός και οι συσχετισμοί του: ομοφοβία, αντισημιτισμός
και «δυτικοφοβία» θα πρέπει να ανησυχούν βαθύτατα τις δυτικές κυβερνήσεις και
τους ηγέτες των μουσουλμανικών κοινοτήτων.
θρησκευτικός φονταμενταλισμός και οι συσχετισμοί του: ομοφοβία, αντισημιτισμός
και «δυτικοφοβία» θα πρέπει να ανησυχούν βαθύτατα τις δυτικές κυβερνήσεις και
τους ηγέτες των μουσουλμανικών κοινοτήτων.
Προφανώς, ο
θρησκευτικός φονταμενταλισμός δεν πρέπει απαραίτητα να ταυτίζεται με την
επιθυμία για χρήση βίας για θρησκευτικούς λόγους, αλλά με δεδομένο την
εχθρότητά του απέναντι στις μειονότητες που αντιλαμβάνονται ως κινδύνους, ο
θρησκευτικός φονταμενταλισμός μπορεί εύκολα να ταΐσει το έδαφος της
ριζοσπαστικοποίησης.
θρησκευτικός φονταμενταλισμός δεν πρέπει απαραίτητα να ταυτίζεται με την
επιθυμία για χρήση βίας για θρησκευτικούς λόγους, αλλά με δεδομένο την
εχθρότητά του απέναντι στις μειονότητες που αντιλαμβάνονται ως κινδύνους, ο
θρησκευτικός φονταμενταλισμός μπορεί εύκολα να ταΐσει το έδαφος της
ριζοσπαστικοποίησης.
Η συνέχεια στο αρχικό
άρθρο:
άρθρο:
Le cauchemar des multiculturalistes : 50% des musulmans d’Europe réclament l’islamisation et la charia
La majorité des musulmans en Europe pense que la loi
islamique de la charia devrait avoir la préséance sur les constitutions et les
lois laïques de leurs pays d’accueil. Selon une nouvelle étude, le fondamentalisme
islamique progresse très rapidement en Europe occidentale.
islamique de la charia devrait avoir la préséance sur les constitutions et les
lois laïques de leurs pays d’accueil. Selon une nouvelle étude, le fondamentalisme
islamique progresse très rapidement en Europe occidentale.
Une enquête comparative d’intégration des immigrants
turcs et marocains, effectuée dans six pays occidentaux – Autriche, Belgique,
France, Allemagne, Pay-Bas et Suède -a été publiée le 11 décembre dernier par
le WZB Berlin Social Science Center, l’un des plus grands instituts
européen de recherches en sciences sociales.
turcs et marocains, effectuée dans six pays occidentaux – Autriche, Belgique,
France, Allemagne, Pay-Bas et Suède -a été publiée le 11 décembre dernier par
le WZB Berlin Social Science Center, l’un des plus grands instituts
européen de recherches en sciences sociales.
D’après cette étude, dirigée par le sociologue
néerlandais Ruud Koopmans et financée par le gouvernement allemand :
néerlandais Ruud Koopmans et financée par le gouvernement allemand :
- 65% des musulmans interrogés affirment clairement
que la loi islamique de la charia est plus importante à leurs yeux que les
lois du pays dans lequel ils vivent. - 75% des personnes questionnées partagent l’avis
selon lequel il n’existe qu’une seule interprétation légitime du Coran,
qui devrait s’appliquer à tous les Musulmans. - Près de 60% des musulmans estiment que leur
communauté doit revenir à ses racines islamiques. - 44 % des Marocains et des Turcs interrogés
adhèrent à ces déclarations fondamentalistes. - Ces idées fondamentalistes se propagent non
seulement chez les jeunes musulmans, mais également chez les plus âgés.
Les résultats de l’étude montrent que le
fondamentalisme islamique est plus marqué en Autriche, où :
fondamentalisme islamique est plus marqué en Autriche, où :
- 73 % des musulmans interrogés déclarent que la
charia est plus importante que les lois laïques de l’Etat, - 79% affirment qu’il n’y a qu’une seule
interprétation correcte du coran et elle devrait s’appliquer à tous, - 65% pensent que les musulmans doivent revenir à
leurs racines islamiques, - et 55% approuvent les idées énoncées ci-dessus.
L’auteur de l’étude affirme que les comparaisons avec
d’autres études allemandes révèlent des tendances très similaires.
d’autres études allemandes révèlent des tendances très similaires.
• Par exemple, en 2007, une étude sur les « Muslim in
Deutschland » avait révélé que 47% des musulmans allemands estimaient que les
lois de la charia étaient supérieures aux lois de l’Etat allemand. Dès lors,
suivre les règles de sa « religion » l’emportait sur la démocratie.
Deutschland » avait révélé que 47% des musulmans allemands estimaient que les
lois de la charia étaient supérieures aux lois de l’Etat allemand. Dès lors,
suivre les règles de sa « religion » l’emportait sur la démocratie.
Grande
hostilité des musulmans envers les minorités
L’enquête montre également la grande hostilité des
musulmans envers les minorités, qui sont perçues comme des menaces par le
groupe religieux :
musulmans envers les minorités, qui sont perçues comme des menaces par le
groupe religieux :
60% des Musulmans interrogés rejettent les
homosexuels, et 45% déclarent que les Juifs ne sont pas dignes de
confiance.
homosexuels, et 45% déclarent que les Juifs ne sont pas dignes de
confiance.
Les musulmans autrichiens semblent être les plus
fondamentalistes d’Europe :
fondamentalistes d’Europe :
- 60% des musulmans autrichiens rejettent les
homosexuels comme amis, - 63% affirment que l’on ne peut pas faire
confiance aux Juifs, - 66% sont persuadés que l’Occident essaye de
détruire l’islam.
A titre de comparaison, parmi les Européens non
musulmans sondés pour l’enquête dans les six pays ci-dessus :
musulmans sondés pour l’enquête dans les six pays ci-dessus :
- 8% expriment leur méfiance envers les Juifs,
- 10% déclarent leur aversion envers les
homosexuels, - 21%
n’aiment pas les musulmans, - 1.4% ne supportent ni les juifs, ni les
homosexuels, ni les musulmans.
Pour Koopmans, le fondamentalisme musulman n’est pas
une forme innocente d’une religiosité stricte. Alors qu’un Européen sur cinq
peut être considéré comme islamophobe, le niveau de phobie contre l’Occident
exprimé par les Musulmans, pour lequel il n’existe pas de terme, sinon «
l’occidentalophobie » est beaucoup plus élevé : 54% des Musulmans
croient que l’Occident veut détruire l’islam.
une forme innocente d’une religiosité stricte. Alors qu’un Européen sur cinq
peut être considéré comme islamophobe, le niveau de phobie contre l’Occident
exprimé par les Musulmans, pour lequel il n’existe pas de terme, sinon «
l’occidentalophobie » est beaucoup plus élevé : 54% des Musulmans
croient que l’Occident veut détruire l’islam.
Ces résultats, dit Koopmans, contredisent clairement
l’affirmation souvent entendue que le fondamentalisme religieux islamique est
un phénomène marginal en Europe occidentale, comparable à l’intégrisme au sein
de la majorité chrétienne. Or cette allégation est erronée, car 50% des
Musulmans en Occident veulent revenir aux racines de l’islam,
affirment qu’il n’y a qu’une seule interprétation du coran, applicable à tous,
et que la loi islamique de la charia est supérieure aux lois laïques.
l’affirmation souvent entendue que le fondamentalisme religieux islamique est
un phénomène marginal en Europe occidentale, comparable à l’intégrisme au sein
de la majorité chrétienne. Or cette allégation est erronée, car 50% des
Musulmans en Occident veulent revenir aux racines de l’islam,
affirment qu’il n’y a qu’une seule interprétation du coran, applicable à tous,
et que la loi islamique de la charia est supérieure aux lois laïques.
Parmi les Chrétiens en Occident, moins d’un sur
vingt-cinq peut être considéré comme fondamentaliste.
vingt-cinq peut être considéré comme fondamentaliste.
L’intégrisme religieux islamique et ses corrélats :
homophobie, antisémitisme et « occidentalophobie » devraient vivement inquiéter
les gouvernements occidentaux et les leaders des communautés musulmanes.
Evidemment, l’intégrisme religieux ne doit pas nécessairement être assimilé à
l’envie de faire usage de la violence pour des motifs religieux, mais, vu son
hostilité envers les minorités perçues comme des dangers, l’intégrisme
religieux peut facilement nourrir le terreau de la radicalisation.
homophobie, antisémitisme et « occidentalophobie » devraient vivement inquiéter
les gouvernements occidentaux et les leaders des communautés musulmanes.
Evidemment, l’intégrisme religieux ne doit pas nécessairement être assimilé à
l’envie de faire usage de la violence pour des motifs religieux, mais, vu son
hostilité envers les minorités perçues comme des dangers, l’intégrisme
religieux peut facilement nourrir le terreau de la radicalisation.
Une
société libre peut être vaincue et soumise
« Les données ne sont pas suffisantes pour tirer de
simples conclusions » écrit Die Welt, toutefois, les démocraties doivent se
méfier de ceux qui pensent qu’une société libre peut être vaincue et soumise.
simples conclusions » écrit Die Welt, toutefois, les démocraties doivent se
méfier de ceux qui pensent qu’une société libre peut être vaincue et soumise.
D’autre part, un document de travail publié par la
Fondation Gustav Stresemann, basée en Allemagne – un groupe de
réflexion dédié à la préservation et à la promotion de la démocratie libérale
en Europe – lance un avertissement des plus inquiétants : les organisations
islamiques nationales et internationales exercent de plus en plus de pression
sur les politiciens occidentaux dans le but de faire criminaliser
progressivement toute critique de l’islam.
Fondation Gustav Stresemann, basée en Allemagne – un groupe de
réflexion dédié à la préservation et à la promotion de la démocratie libérale
en Europe – lance un avertissement des plus inquiétants : les organisations
islamiques nationales et internationales exercent de plus en plus de pression
sur les politiciens occidentaux dans le but de faire criminaliser
progressivement toute critique de l’islam.
La quotidien allemand « Die Welt » déclare dans un
commentaire que l’étude jette de sérieux doutes sur l’optimisme angélique des «
multiculturalistes » européens, pour qui les citoyens musulmans finiront par
intérioriser l’état d’esprit et les valeurs des démocraties occidentales.
commentaire que l’étude jette de sérieux doutes sur l’optimisme angélique des «
multiculturalistes » européens, pour qui les citoyens musulmans finiront par
intérioriser l’état d’esprit et les valeurs des démocraties occidentales.
Le politologue scientifique Félix Strüning,
auteur du document publié par la Fondation Gustav Stresemann présente
dans son rapport une analyse méticuleusement détaillée des efforts entrepris
par le lobbying islamiste pour réduire au silence Thilo Sarrazin – politicien
socialiste, économiste et banquier allemand -, via des poursuites judiciaires,
pour s’être rendu coupable d’avoir critiqué le refus des immigrants
musulmans à s’intégrer dans la société allemande, ce qui, paradoxalement, est
précisément ce qu’ils revendiquent.
auteur du document publié par la Fondation Gustav Stresemann présente
dans son rapport une analyse méticuleusement détaillée des efforts entrepris
par le lobbying islamiste pour réduire au silence Thilo Sarrazin – politicien
socialiste, économiste et banquier allemand -, via des poursuites judiciaires,
pour s’être rendu coupable d’avoir critiqué le refus des immigrants
musulmans à s’intégrer dans la société allemande, ce qui, paradoxalement, est
précisément ce qu’ils revendiquent.
En octobre 2009, au cours d’une interview avec un
magazine culturel, basé à Berlin, Lettre International, T. Sarrazin
avait déclaré :
magazine culturel, basé à Berlin, Lettre International, T. Sarrazin
avait déclaré :
“Un grand nombre d’Arabes et de Turcs de cette ville
n’exercent aucune profession productive, à l’exception du commerce de fruits et
légumes. Le nombre de naissances parmi les Arabes et les Turcs est deux fois
supérieur à celui de la population allemande. Une grande partie de ces
immigrants, soit refusent de s’intégrer, soit sont incapables de le faire. La
solution à ce problème serait d’arrêter l’immigration, à l’exception
d’individus hautement qualifiés, et de ne plus offrir de protection sociale aux
immigrants.
n’exercent aucune profession productive, à l’exception du commerce de fruits et
légumes. Le nombre de naissances parmi les Arabes et les Turcs est deux fois
supérieur à celui de la population allemande. Une grande partie de ces
immigrants, soit refusent de s’intégrer, soit sont incapables de le faire. La
solution à ce problème serait d’arrêter l’immigration, à l’exception
d’individus hautement qualifiés, et de ne plus offrir de protection sociale aux
immigrants.
Les immigrants doivent faire l’effort de s’intégrer.
Je n’ai pas à accepter des personnes qui ne fournissent aucun effort. Je n’ai
pas à accepter des personnes qui vivent de l’assistanat, de la générosité d’un
Etat, qu’ils rejettent par ailleurs. Je n’ai pas à accepter des personnes qui
ne s’occupent pas de l’éducation de leurs enfants, voilent de plus en plus
leurs petites filles et refusent l’intégration. Cela s’applique à 70% des
immigrants turcs et à 90% des immigrants arabes de Berlin. »
Je n’ai pas à accepter des personnes qui ne fournissent aucun effort. Je n’ai
pas à accepter des personnes qui vivent de l’assistanat, de la générosité d’un
Etat, qu’ils rejettent par ailleurs. Je n’ai pas à accepter des personnes qui
ne s’occupent pas de l’éducation de leurs enfants, voilent de plus en plus
leurs petites filles et refusent l’intégration. Cela s’applique à 70% des
immigrants turcs et à 90% des immigrants arabes de Berlin. »
Ci-dessous, quelques extraits de »L’Allemagne disparait