Weather Icon
Γενικά θέματα 29 Ιουλίου 2013

Η νέα διαφήμιση της MARSOC…

Θυμάστε τη διαφήμιση που είχε δημιουργήσει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, τη δεκαετία του ’90, για να προσελκύσει νέους στο θεσμό των Επαγγελματιών Οπλιτών (τότε ΕΠΥ);
Η έμφαση της πολιτικής ηγεσίας είχε δοθεί στην τήρηση του ωραρίου των δημοσίων υπαλλήλων, στα της ασφάλισης στο δημόσιο, σε λίγη εικόνα χαλαρής “μικροεκπαίδευσης”, στο να μην υπάρχει καμία νύξη για το πόσο αντικειμενικό ή σκληρή θα είναι η επιλογή… και στην έξοδο από το στρατόπεδο με τη λήξη του ωραρίου. Όχι ότι δεν πρέπει να τηρούνται, αλλά υπάρχουν πολλά άλλα σε μια στρατιωτική οργάνωση από το να αποκαλείς κάποιον “στέλεχος” χωρίς να ξεκαθαρίζεις το τι συνεπάγεται και τι σημαίνει η στρατιωτική ζωή ή να γεμίζεις τις σειρές κατάταξης του ΠΝ και της ΠΑ με υπεράριθμους.
Σε αντίθεση με τις ηγεσίες των δύο γνωστών κομμάτων που έχουν τις τύχες της χώρας στα χέρια τους τις τελευταίες δεκαετίες, οι σοβαρές πολιτικές και στρατιωτικές ηγεσίες άλλων χωρών δίνουν έμφαση στο πόσο δύσκολα θα είναι στις Ένοπλες Δυνάμεις, ειδικά όταν πρόκειται για μονάδες ελίτ. Ιδού το νέο διαφημιστικό της “Marines Special Operations Command”.

Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις που αφορούν τα εθνικά θέματα, τις διεθνείς σχέσεις, την εξωτερική πολιτική, τα ελληνοτουρκικά και την εθνική άμυνα.
Ακολουθήστε το infognomonpolitics.gr στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Facebook

Ακολουθήστε τον Σάββα Καλεντερίδη στο Twitter

Εγγραφείτε στο κανάλι του infognomonpolitics.gr στο Youtube

Εγγραφείτε στο κανάλι του Σάββα Καλεντερίδη στο Youtube